Integracja Twojego sklepu internetowego na Sellingo z Google Merchant Center otwiera Ci wiele możliwości zareklamowania Twoich produktów lub usług w ekosystemie Google. Promuj swoje produkty i zdobywaj nowych klientów. Dzięki płatnym reklamom w Google znacznie zwiększysz zasięg swojej oferty. Twoje produkty zostaną wyświetlone, gdy klienci będą poszukiwać podobnych produktów w wyszukiwarce, Mapach Google, na YouTube oraz na innych stronach i w aplikacjach należących do Google. 

Czym jest Google Merchant Center?


Google Merchant Center to platforma dla sprzedawców, która umożliwia integrację Twojego sklepu z reklamami w Google Ads. Jest to niezastąpione narzędzie do tworzenia kampanii produktowych, remarketingowych w Google Ads oraz do korzystania z porównywarek cen, takich jak Zakupy Google. Dzięki panelowi Google Merchant Center możesz również diagnozować sprzedawane produkty, co pozwala wykryć wszelkie problemy z nimi związane, włączając w to dostępność.

Jak korzystać z możliwości Google Merchant Center?


1. Dodaj produkty do Google Merchant Center


Jeśli nie posiadasz jeszcze konta Merchant Center, zarejestruj się bez opłat i zadbaj o swój sklep. Korzystając z naszej platformy Sellingo, możesz połączyć swój sklep z Merchant Center, aby Twoje produkty były dodawane automatycznie. Możesz również przesłać arkusz kalkulacyjny lub dodawać poszczególne produkty osobno na swoim Merchant Center. Nie zintegrowałeś jeszcze swojego sklepu internetowego z Google Merchant Center? Nie czekaj, zrobisz to w prosty sposób poprzez przygotowany przez nas samouczek: Jak uruchomić integrację z Google Merchant Center?

2. Twoje produkty wyświetlą się w Karcie Zakupy


Gdy klienci poszukują Twoich ofert lub podobnych produktów, istnieje możliwość wyświetlenia Twoich produktów na stronach internetowych i w aplikacjach Google, takich jak wyszukiwarka, Mapy czy YouTube.

3. Gdy zainteresowany użytkownik kliknie Twoje produkty, aby dokonać zakupu


Google przekieruje potencjalnego klienta na stronę produktu w Twojej witrynie lub aplikacji, a ten będzie mógł zapoznać się z dokładną ofertą Twojego sklepu. Czy wiesz, że użytkownicy robią zakupy w Google ponad miliard razy dziennie? Część z nich, może trafić właśnie do Ciebie.

Twoje oferty zobaczyć będzie można w:


  • Wyszukiwanych Google
  • Mapach Google
  • YouTube
  • Karcie Zakupy
  • Karcie Grafika 

Co jeszcze możesz wykorzystać w ramach integracji sklepu na Sellingo z Merchant Center?


Opinie konsumenckie Google


Opinie konsumenckie Google to bezpłatna usługa, która umożliwia sprzedawcom zbieranie wartościowych opinii od klientów, którzy dokonali zakupów na ich stronie. Poprzez jedno kliknięcie stronie płatności, klienci mają możliwość zgodzić się na udział w ankiecie, w celu oceny ich doświadczeń związanych z Twoim sklepem. Oceny uzyskane z ankiet są brane pod uwagę przy ocenie sprzedawcy lub produktów, decydując o wyświetlaniu oceny na stronie. Kompleksowych odpowiedzi na potencjalne pytania związane z Opiniami znajdziesz tu: 

Remarketing dynamiczny


Strategia marketingowa, która pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili stronę internetową Twojego sklepu lub wykonali określone działania na niej. Jest to możliwe dzięki śledzeniu zachowań użytkowników i wykorzystaniu tych informacji do ukierunkowanego docierania do nich z przekazem reklamowym. Zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem blogowym: 

Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).