Loader image

Szablony wiadomości

  • Szablony wiadomości
    Szablony wiadomości to funkcjonalność, która ułatwia zarządzanie wysyłką i komunikację z klientami. Dzięki tej funkcji praca na liście zamówień staje się prostsza, a kontakt z kupującymi bardziej przejrzysty i precyzyjny. 

    Szablony wiadomości stanowią uzupełnienie systemu powiadomień w Sellasist. W odróżnieniu od powiadomień, które są wysyłane automatycznie po wykonaniu określonej akcji przez użytkownika (np. kliknięcie „Wyślij fakturę” na liście faktur uruchamia powiadomienie typu „Faktura”), wiadomości możesz wysyłać ręcznie – kontrolując ich treść i moment wysyłki, zarówno w formie e-mail, jak i SMS.

    Powiadomienia w Sellasist są podzielone na typy powiadomień – według obszarów funkcjonalnych, takich jak np. Dokumenty sprzedaży czy Powiadomienia informacyjne – i w ramach każdego typu korzystają z dedykowanych zmiennych. Szablony wiadomości natomiast opierają się na jednej wspólnej, rozbudowanej liście zmiennych.

    Szablonami możesz zarządzać z poziomu listy zamówień, karty zamówienia, karty zwrotu oraz w ramach akcji automatycznych.

    W szablonach wiadomości znajdziesz także możliwość zdefiniowania własnych notatek. Więcej informacji znajdziesz w tym artykule ⇨


    Krok 1: Konfiguracja szablonów wiadomości

    1. Przejdź do zakładki Administracja ⇨ Szablony wiadomości.
    2. Kliknij Dodaj szablon.



    3. Skonfiguruj szablon.



    Nazwa szablonu – nadaj dowolną nazwę, którą zobaczy tylko administrator.
    Typ szablonu – wybierz E-mail lub SMS.
    Dostępne moduły – moduły, w których używane są szablony.
    Tytuł – dla szablonu E-mail możesz nadać tytuł maila do klienta.
    Treść szablonu – wpisz dowolną treść używając dostępnych zmiennych.

    4. Zapisz szablon.

    UWAGA! 
    Po zapisaniu szablonu E-mail będziesz miał możliwość dodania załącznika.



    5. Zapisane szablony znajdziesz w zakładce Administracja ⇨ Szablony wiadomości.

    Jeżeli chcesz wysłać wiadomości dla konkretnego zamówienia przejdź do zamówienia i zjedź na dół listy gdzie znajdziesz sekcje: Wyślij e-mail do klienta i Wyślij sms do klienta.




    Wybierz stworzony szablon email lub wpisz nową treść.



    Wybierz stworzony szablon SMS lub wpisz nową treść.

    Do logów czynności zostały dodane powiadomienia. Od teraz każde wysłane powiadomienie e-mail lub SMS zostanie odnotowane w logach czynności dla zamówienia.




    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Ł.Sadłowski, J.Karnat Spółka Komandytowa [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).