Loader image

Jak zintegrować konto Allegro?

  • Jak zintegrować konto Allegro?
    Integracja z Allegro umożliwia wygodne zarządzanie ofertami bezpośrednio z poziomu panelu Sellasist. Dzięki niej możesz dowolnie dostosowywać wygląd i ustawienia ofert, a następnie wystawiać je w prosty sposób — bez konieczności logowania się do Allegro.

    Sellasist pozwala także podłączyć wiele kont Allegro w jednym miejscu, co znacznie ułatwia obsługę sprzedaży i oszczędza czas przy codziennej pracy.


    Oferta specjalna: Wypełnij formularz i skorzystaj z pakietu korzyści przygotowanego specjalnie dla nowych klientów Allegro!



    Zanim zaczniesz: Upewnij się, że jesteś wylogowany ze wszystkich swoich kont Allegro.

    Podłączanie konta

    1. W panelu głównym przejdź do Integracje → Dodaj nową integrację. Następnie z listy integracji wybierz Allegro i kliknij przycisk Dodaj konto.




    2. Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania Allegro. Zaloguj się na konto, które chcesz podłączyć.



    3. Po zalogowaniu, system poprosi o potwierdzenie udzielenia dostępu do konta, po czym w pełni je zintegruje.

    Integracja z Allegro jest ważna przez 12 miesięcy. Przed upływem tego okresu należy ją odnawiać, klikając przycisk Przedłuż ważność konta. Przedłużenie możesz wykonać w dowolnym momencie — w takim przypadku nowy okres ważności zostanie naliczony od dnia kliknięcia, a nie od daty zakończenia poprzedniego okresu.

    Uwaga: Przed kliknięciem Przedłuż ważność konta upewnij się, że jesteś wylogowany z konta Allegro na stronie allegro.pl.



    4. Aby przejść do ustawień konta, kliknij ikonę ołówka znajdującą się przy danej pozycji.



    Na ekranie zobaczysz formularz edycji konta. Możesz je skonfigurować według własnych potrzeb, zgodnie z opisami przy poszczególnych polach.



    Kolejne kroki po zintegrowaniu konta

    1. Dodaj produkty lub zaimportuj asortyment z nowo podłączonego konta Allegro. Pamiętaj także, aby w swoim panelu Allegro utworzyć: informacje o gwarancjach, warunki reklamacji i warunki zwrotów.

    2. Dodaj szablon ustawień. Podczas integracji konta system tworzy domyślny szablon, który możesz edytować według własnych potrzeb.

    3. Dodaj uniwersalny szablon opisu, aby nie tworzyć osobnych treści dla każdego produktu. Dzięki szablonom możesz w prosty sposób przygotować opisy, które wykorzystasz przy wystawianiu wielu różnych produktów. Tak przygotowany opis możesz także wyświetlać w swoim sklepie Sellingo.



    Powiązane artykuły

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Ł.Sadłowski, J.Karnat Spółka Komandytowa [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).