Loader image

Jak włączyć w sklepie Sellingo czat z serwisu czater.pl?

  • Jak włączyć w sklepie Sellingo czat z serwisu czater.pl?
    Darmowy Live Chat

    Jak założyć konto w Czater.pl?

    Aby maksymalnie ułatwić proces rejestracji oraz implementacji chatu w Twoim sklepie, wraz z Czater.pl podjęliśmy współpracę pozwalającą na jego aktywację i dostosowanie kolorystyczne przy pomocy jednego przycisku aktywującego usługę.

    Jeżeli korzystasz z Sellingo.pl nie musisz zakładać konta w Czater.pl, przy aktywacji chatu zarejestruje się ono same. Wystarczy aktywować usługę w panelu administracyjnym sklepu, a okno chatu pojawi się na stronie sklepu.

    Czat na stronie sklepu znacznie ułatwi i przyspieszy kontakt klienta ze sprzedawcą. Sprawi, że zadowolony, sprawnie obsłużony klient wróci do Twojego sklepu


    Instalacja czatu z serwisu Czater.pl jest zupełnie darmowa. Aby założyć konto w Czater.pl i od razu zainstalować czat na stronie sklepu:


    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym sklepu.
    2. Przejdź do Integracje ⇨ Pozostałe integracje ⇨ Czater.pl
    3. Wpisz adres e-mail lub pozostaw wpisany domyślnie adres sklepu
    4. Ustaw kolor czatu - domyślnie jest ustawiony główny kolor sklepu
    5. Zaakceptuj regulaminy
    6. Kliknij w Aktywuj konto

    Swoimi rozmowami oraz ustawieniami chatu możesz zarządzać w panelu dostępnym po zalogowaniu na stronie Czater.pl. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła - odnów je na stronie https://www.czater.pl/czater/login podając adres e-mail konta


    Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy z działaniem swojego chatu - pomoc uzyskasz na stronie https://www.czater.pl/strona/pomoc


    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).