Loader image

Jak włączyć promocję na wybraną kategorię?

  • Jak włączyć promocję na wybraną kategorię?
    Promocje są dobrym sposobem na zachęcenie klientów do zakupów. W sklepie Sellingo masz wiele różnych typów promocji, które możesz dowolnie konfigurować. Ustawienie promocji na produkty z wybranej kategorii jest bardzo proste.

    Jak ustawić promocję na wybraną kategorię?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.
    2. W zakładce Reklama ⇨ Promocje.
    3. Kliknij Dodaj promocję.



    4. Skonfiguruj promocję.

    Data rozpoczęcia promocji: Wybierz datę rozpoczęcia promocji.

    Data zakończenia promocji: Wybierz datę zakończenia promocji.

    Od godziny: Opcja pozwala ustawić tzw. happy hours. Promocja będzie aktywna tylko od wybranej godziny.

    Do godziny: Opcja pozwala ustawić tzw. happy hours. Promocja będzie aktywna tylko do wybranej godziny.

    Typ rabatu: Wybierz typ rabatu. Możesz ustawić zniżkę o konkretną sumę lub procent.

    Wartość rabatu: Wpisz wysokość rabatu. Kwoty wpisuj bez znaku %, czy PLN. Np. 10,50.

    Sposób zaokrąglania: Wybierz sposób zaokrąglania cen.

    Precyzja zaokrąglania: Wybierz precyzję zaokrąglania cen.

    ZAKRES OBOWIĄZYWANIA PROMOCJI
    Typ rabatu: Wybierz opcję Dla kategorii.
    Kategoria: Wskaż konkretną kategorię.



    5. Zapisz ustawienia, klikając Zapisz na dole strony.

    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz, jak dodać promocję na produkty wybranego producenta:

    Zobacz, jak włączyć rabat dla klienta:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).