Loader image

Jak włączyć paginację historii zamowień na koncie klienta?

  • Jak włączyć paginację historii zamowień na koncie klienta?
    Paginacja zamówień to dzielenie ich na strony. Na każdej ze stron będzie wyświetlana ilość zamówień, jaką ustawisz. W ten sposób klient może łatwiej przeglądać swoją historię zakupów.

    Przykład:
    Kiedy ustawisz liczbę zamówień na jednej stronie historii zamówień na 10, a klient ma złożone więcej zamówień to pierwsze 10 zamówień zostanie wyświetlone od razu, a pozostałe będzie można zobaczyć na podstronach.



    Jak włączyć paginację?


    1. Przejdź do Klienci ⇨ Lista ⇨ Ustawienia.

    2. Zaznacz opcję Włącz stronicowanie w historii zamówień.

    3. Wpisz liczbę dni w pole Liczba zamówień na jednej stronie historii zamówień.


    4. Zapisz zmiany.

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).