Loader image

Jak włączyć blokowanie składania kolejnych zamówień b2b?

  • Jak włączyć blokowanie składania kolejnych zamówień b2b?
    Jeśli chcesz uniemożliwić składanie kolejnego zamówienia bez opłacenia poprzedniego, możesz włączyć blokadę. Jeżeli po jej włączeniu klient złoży zamówienie, nie opłaci go i spróbuje złożyć kolejne, wyskoczy mu komunikat i błąd.

    Aby możliwe było składanie zamówień B2B, musisz mieć włączony moduł B2B w sklepie. Jeśli jeszcze go nie masz, skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić mailowo na adres biuro@esprzedaz.com albo telefonicznie pod numerem 123-450-773.

    Jak włączyć blokadę?

    1. Przejdź do Integracje ⇨ B2B.

    2. Dostęp do sklepu musi być ustawiony na inny niż Wszyscy. Jest to konieczne, aby uniemożliwić składanie kolejnych zamówień po wylogowaniu klientom, którzy nie opłacili zamówienia.


    3. Zaznacz Włącz blokadę. Możesz też ustawić kwotę i liczbę dni, po których zamówienie będzie oznaczane jako nieopłacone.

    Przykład:

    Ustawiono Łączną kwotę - 300

    Klient złożył zamówienia na łączną kwotę 300 zł. Składanie kolejnych zamówień zostało zablokowane do czasu opłacenia poprzednich.

    Ustawiono Dni marginesu - 7dni

    Klient złożył zamówienia i nie opłacił jednego z nich w ciągu 7 dni. Składanie kolejnych zamówień zostało zablokowane do czasu opłacenia tego zamówienia.


    4. Zapisz zmiany.

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).