Dzięki integracji z Raty Santander Twoi klienci będą mogli dokonać zakupów ratalnych wprost z koszyka w
sklepie internetowym Sellingo. Ta integracja zwiększy sprzedaż, ponieważ umożliwi zakupy tym,
którzy nie posiadają pełnej kwoty na opłacenie zakupów.
Jak uruchomić integrację z Raty Santander?
Kiedy masz już konto, skopiuj swój Numer sklepu oraz Wariant
sklepu. Po założenia konta i skopiowaniu potrzebnych danych możesz
przystąpić do integracji z Sellingo.
1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.
2. W zakładce Administracja ⇨ Metody płatności.
3. Kliknij Dodaj metodę płatności.
4. Wybierz metodę Santander.
5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.
Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność metody płatności klientom Twojego sklepu internetowego Sellingo.
Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym.
Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby uzupełnić dane automatycznie.
Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.
Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz
uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić
pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".
Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do
innej wiadomości, np. statusu zamówienia.
6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.
PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
Aby
płatności Santander działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.