Loader image

Jak uruchomić integrację z iRaty?

  • Jak uruchomić integrację z iRaty?
    Po uruchomieniu integracji klienci będą mogli kupować produkty na raty. Klient chcący wziąć produkt na raty, musi wypełnić wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany sprzedawca otrzyma dokument. Status zamówienia należy wówczas zmienić na Opłacone. Ty, jako sprzedawca otrzyma od Platformy Finansowej pełną kwotę wartości zamawianych produktów. Kupujący płaci natomiast raty do Platformy Finansowej.

    Zapoznaj się z ofertą Platformafinansowa ⇨. Konto założysz tutaj ⇨ Rejestracja.

    Gdzie znajdę dane?

    Aby uruchomić integrację potrzebne będą następujące dane:

    ID partnera - Twój login do konta. Znajdziesz go w mailu otrzymanym po rejestracji konta.



    Klucz - Zaloguj się na swoje konto partnera i przejdź do Dane partnera. Klucz znajdziesz na dole.





    Jak mogę uruchomić integrację?

    Po skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji ze sklepem internetowym Sellingo.

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę iRaty.





    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody płatności w Twoim sklepie internetowym dla klientów.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w Twoim sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełnił automatycznie tekst.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.

    Status, gdy wniosek odrzucony -
    Ustaw status jaki ma mieć zamówienie, gdy wniosek ratalny zostanie odrzucony.

    Nie musisz używać domyślnych statusów zamówień. Zalecamy utworzenie statusów specjalnie do tego celu.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.








    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności iRaty działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.

    Po uruchomieniu integracji na kartach produktów w sklepie internetowym Sellingo pojawi się informacja o ratach oraz kalkulator.




    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).