Loader image

Jak uruchomić integrację z iMoje? Czym jest iMoje?

  • Jak uruchomić integrację z iMoje? Czym jest iMoje?
    iMoje to niezwykle wygodne płatności dla sklepów internetowych oferowane przez ING Bank Śląski. Dzięki integracji z iMoje klienci mogą łatwo płacić za zakupy w Twoim sklepie. Bez logowania, autoryzacji, podawania numeru karty czy PESEL. Co więcej, nie muszą oni przepisywać kwoty i danych odbiorcy.

    Przed zintegrowaniem sklepu Sellingo z iMoje zapoznaj się ze stroną serwisu ⇨

    Musisz mieć podpisaną umowę oraz założone konto iMoje. Musisz też mieć dodany sklep w iMoje. Jeśli jeszcze nie masz dodanego sklepu na Twoim koncie iMoje, dodaj go.

    Gdzie znajdę dane do integracji?

    1. Zaloguj się na swoje konto iMoje.
    2. Przejdź do zakładki Sklepy i kliknij wybrany sklep.


    3. Kliknij Szczegóły.


    4. Przejdź do zakładki Dane do integracji.




    UWAGA!
    Sprawdź i w razie potrzeby popraw adres notyfikacji. Na ten adres wysyłane są powiadomienia z iMoje o statusie płatności. Adres Powinien wyglądać tak : http://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/imoje/check
    Jeśli sklep ma zainstalowany certyfikat ssl, adres będzie wyglądać:
    https://DOMENA TWOJEGO SKLEPU/payment/imoje/check 

    Jak mogę zintegrować sklep z iMoje?

    Po założenia konta iMoje i skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji ze sklepem.

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym
    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.



    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.



    4. Wybierz metodę Imoje.



    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz metodę dostawy.
    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie.
    Nazwa wewnętrzna -
    Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste, by uzupełnić automatycznie.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji. Znajdziesz je w panelu imoje w zakładce Dane do integracji.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się Np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym"
    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi. - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.

     
     




    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.

    Twisto

    Twisto jest oferowaną przez ING bank bramką płatności odroczonych. Kiedy uruchomisz płatności Twisto w sklepie, Twoi klienci będą mogli dokonywać zakupów z płatnością później. Dzięki temu będą oni mogli kupować na przykład produkty z Twoich promocji bez zastanawiania się i czekania na wypłatę. Płatności Twisto włączysz zaznaczając pole Włącz płatności Twisto.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności iMoje działały, musisz przypisać je do metod dostawy.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak dodać metodę płatności
    Jak skonfigurować metody płatności?

    Przypisz metodę płatności do metod wysyłki
    Jak w Sellasist dodać i skonfigurować metody dostawy?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).