Loader image

Jak uruchomić integrację z iLeasing?

  • Jak uruchomić integrację z iLeasing?
    Po uruchomieniu integracji klienci będą mogli brać produkty w leasing. Kiedy klient ma zamiar wziąć produkt w leasing, wypełnia wniosek. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany informacja o tym trafi do sklepu internetowego Sellingo i status zamówienia w panelu administracyjnym zostanie zmieniony na Opłacone. Sprzedawca otrzyma od Platformy Finansowej pełną kwotę wartości zamawianych produktów. Kupujący płaci raty do Platformafinansowa.

    Zapoznaj się z ofertą Platformafinansowa ⇨. Konto założysz tutaj ⇨Rejestracja.

    Gdzie znajdę dane?

    Aby uruchomić integrację potrzebne będą następujące dane:

    ID partnera - Twój login do konta. Znajdziesz go w mailu otrzymanym po rejestracji konta.



    Klucz - Zaloguj się na swoje konto partnera i przejdź do Dane partnera. Klucz znajdziesz na dole.






    Jak uruchomić integrację?

    Po skopiowaniu potrzebnych danych możesz przystąpić do integracji ze sklepem.

    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Administracja kliknij Metody płatności.

    3. Kliknij Dodaj metodę płatności.




    4. Wybierz metodę iLeasing.





    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody płatności. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody płatności w Twoim sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby uzupełnić automatycznie tekst.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji podaj dane do integracji.

    Status, gdy wniosek odrzucony -
    Ustaw na jaki status zamówienie się zmieni, gdy wniosek ratalny zostanie odrzucony.

    Nie musisz używać domyślnych statusów zamówień. Zalecamy utworzenie statusów specjalnie do tego celu.

    Treść wyświetlana w ostatnim kroku koszyka - Treść, która widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat płatności bądź zostawić pustą. Zwykle podaje się np. "Wybrana metoda płatności: płatność przelewem tradycyjnym".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia.








    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY PŁATNOŚCI DO METOD DOSTAWY!
    Aby płatności iLeasing działały poprawnie, musisz przypisać je do metod dostawy.

    Po uruchomieniu integracji na kartach produktów w sklepie internetowym pojawi się informacja o ratach oraz kalkulator.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).