Loader image

Jak uruchomić integrację sklepu Sellingo z Furgonetka?

  • Jak uruchomić integrację sklepu Sellingo z Furgonetka?
    Furgonetka jest brokerem usług kurierskich obsługującym kilkunastu przewoźników. Aby uruchomić integrację wystarczy, że dodasz w swoim sklepie Sellingo wybrane metody dostawy. Wszystkie metody dostawy przeznaczone dla Furgonetka, są oznaczone logo.

    Jak uruchomić integrację z Furgonetka?

    Najpierw przejdź na stronę Furgonetka biznes ⇨ i zapoznaj się z ofertą. Konieczne będzie założenie konta Furgonetka biznes oraz podpisanie umów z wybranymi przewoźnikami. Kiedy już masz konto, możesz przystąpić do integracji z Sellingo.

    UWAGA!

    API SOAP z dniem 1 lipca 2023 zostanie wyłączone. Udostępniliśmy nową wersję integracji z serwisem Furgonetka.pl korzystającą z REST api. Zastąpi ona całkowicie poprzednią integrację. Wszystkie nowe metody dostawy typu Furgonetka będą korzystać z REST api. Dodane wcześniej metody dostawy, powiązane ze starą integracją, zostaną zachowane w systemie, jednak należy ponownie skopiować login i hasło do metody w nowej integracji i zapisać zmiany.



    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Integracje ⇨ Metody dostawy.

    3. Kliknij Dodaj metodę dostawy.




    4. Wybierz jedną z metod. Metody dostawy dla Furgonetka są oznaczone logo.





    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody dostawy. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność danej metody dostawy dla klienta w Twoim sklepie internetowym Sellingo.

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie Sellingo.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie tekst.
     
    Kolor - Możesz wybrać kolor, którym będzie wyróżniana metoda dostawy. Jest on widoczny tylko na liście zamówień w panelu administracyjnym.

    Konfiguracja integracji - W tej sekcji musisz podać dane do integracji, oraz wybrać format etykiety adresowej.
    Automatycznie akceptuj zmiany w regulaminie przewoźnika. - Regulaminy przewoźnika są czasem zmieniane, w takim przypadku nadawanie przesyłek może zostać zablokowane, do czasu aż zaakceptujesz zmiany w panelu Furgonetka. Jeśli zaznaczysz tę opcję zmiany regulaminów będą akceptowane automatycznie, i nie będziesz musiał akceptować ich ręcznie po każdej zmianie.

    Treść - Treść widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia, możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat wysyłki bądź zostawić pustą. Możesz użyć zmiennych. Lista zmiennych znajduje się w niebieskim polu "Zmienne, których możesz użyć".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia. Przykładowo, jeśli dodasz metodę dostawy kurier DHL i wpiszesz tu "Wybrana metoda dostawy to DHL", to w treści statusu zamówienia możesz wstawić zmienną {shipment_text}. Klient, zamawiający towar kurierem DHL zobaczy tekst "Wybrana metoda dostawy to DHL".

    Rodzaj ceny - Wybierz, od czego zależna jest cena przesyłki, możesz wybrać stałą cenę dla danej wysyłki, zależną od wagi bądź wartości.

    Darmowa wysyłka od - 0,00 oznacza brak darmowej wysyłki. Ustawienie wyższej kwoty spowoduje, że zamówienia przekraczające daną wartość będą miały możliwość wyboru darmowej wysyłki.

    Dla każdej grupy krajów wysyłki możesz ustawić inne ceny. Wystarczy, że klikniesz przycisk "globalne" przy nazwie grupy przełączając go w tryb "indywidualne".

    Zaznacz sposoby płatności - Zaznacz metody płatności dostępne przy wyborze tej metody dostawy.









    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY DO SZABLONÓW!

    Aby wszystko działało poprawnie, przypisz metodę do wybranego szablonu wysyłki. Wszystkie używane szablony muszą mieć jedną wspólną metodę dostawy. Szablony wysyłki przypisuje się później do produktów. Szablony wysyłki mogą być różne dla różnych grup produktów - np. dla jednych produktów szablon wysyłki może być zależny od wagi, a dla drugich może być wysyłka tylko kurierem.






    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).