Loader image

Jak skonfigurować ustawienia zamówień w Sellingo?

  • Jak skonfigurować ustawienia zamówień w Sellingo?
    Zamówienia są jedną z najważniejszych rzeczy w sklepie. Bez zamówień nie ma sprzedaży. Jest więc niezwykle ważne, aby realizacja zamówień przebiegała szybko i sprawnie. W sklepie Sellingo łatwo ustawisz opcje zamówień i dostosujesz wygląd listy zamówień, aby wyświetlić potrzebne informacje w takiej kolejności, w jakiej potrzebujesz.

    Gdzie znajdę listę zamówień?

    Listę zamówień znajdziesz w Zamówienia ⇨ Zamówienia. Zostanie wczytana lista wszystkich zamówień. Za pomocą filtrów możesz wyświetlić tylko interesujące cię w danym momencie zamówienia. Za pomocą akcji masowych możesz na przykład zmienić status wszystkich zaznaczonych zamówień naraz, nadać przesyłki, lub wystawić fakturę. Klikając zamówienie, przejdziesz do jego pełnej edycji.


    Ustawienia

    Ustawienia zamówień znajdziesz w Zamówienia ⇨ Zamówienia ⇨ Ustawienia.


    Ustawienia zamówień są podzielone na sekcję, są to:

    Administracyjne - Ta sekcja pozwala ustawić powiadomienia SMS o nowych  zamówieniach, oraz  daje możliwość odznaczenia domyślnego wyboru metod dostawy/płatności. Domyślnie pobierana jest pierwsza metoda z listy w Integracje > Metody płatności, oraz w Integracje > Metody dostawy.

    Domyślnie wyświetlane zamówienia - Zaznacz jakie zamówienia będą domyślnie wyświetlane.


    Domyślny sposób działania przycisków w akcjach masowych - Wybierz jak mają działać przyciski w Zamówienia ⇨ Zamówienia.


    Eksport CSV - Włączysz tu opcję ID zamówienia dla produktów. Numeracja pozycji w drugiej kolumnie.

    Pozostałe - Włączysz tu możliwość edycji dokumentu przed wygenerowaniem, oraz wyświetlanie pop upu.


    w ostatnich dwu sekcjach znajdziesz opcje wydruku oraz podsumowania zamówień.


    Po dokonaniu zmian nie zapomnij ich zapisać.

    Wybierz kolumny

    Tutaj dostosujesz wygląd listy zamówień, aby wyświetlić potrzebne informacje w takiej kolejności, w jakiej potrzebujesz. Opcję znajdziesz w Zamówienia ⇨ ZamówieniaWybierz kolumny.


    Zostanie wczytana lista kolumn. Po lewej stronie znajdziesz aktywne kolumny, możesz tu ustawić kolejność kolumn, przeciągając je myszą wyżej lub niżej. Po prawej stronie znajdują się nieaktywne kolumny. Nieaktywne kolumny nie wyświetlają się na liście zamówień. Kolumny włączasz i wyłączasz poprzez przeciągnięcie myszą. Zmiany zapisują się automatycznie.




    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).