Loader image

Jak skonfigurować dostępność produktów, czas realizacji zamówienia?

  • Jak skonfigurować dostępność produktów, czas realizacji zamówienia?
    Czasy wysyłki pozwalają na ustawienie przedziału czasowego, w jakim produkt zostanie wysłany. Dla każdego produktu możesz ustawić dowolny czas dostawy. Dzięki temu Twoi klienci będą widzieli informację o czasie dostawy na karcie produktu. Możesz dodać dowolne czasy dostawy i użyć ich także w ofertach Allegro.

    Jak liczony jest czas realizacji zamówień?

    Do czasu realizacji doliczany jest dzień złożenia zamówienia oraz wszelkie dni wolne od pracy, takie jak weekendy i święta.

    Przykład:
    Czas realizacji ustawiony jest na 2 dni, zamówienie jest złożone dzisiaj.

    Problem:
    Dlaczego wyświetla 3 dni, skoro czas realizacji ustawiony jest na 2 dni?

    Rozwiązanie:
    Dziś przyszło zamówienie, więc licząc, że czas realizacji to 2 dni - od dziś do pojutrze, będzie to faktycznie 3 dni, łącznie z dziś. Czas realizacji w zamówieniu i tabelce zamówień pokazuje więc 3 dni (łącznie z dziś).

    Tak samo dodawane są weekendy i dni wolne od pracy. Doliczany jest czas świąt.


    Jak mogę skonfigurować czas realizacji zamówienia?

    Aby dodać nowe Statusy dostępności produktów należy zalogować się w Panelu Administracyjnym, a następnie przejść do karty Administracja ⇨ Czasy wysyłki.

    Tu znajduje się lista wszystkich statusów możliwych do przypisania do poszczególnych produktów.

    Aby dodać nowy status należy kliknąć +Dodaj Status, a następnie podać jego nazwę oraz liczbę dni, w ciągu których zamówienie powinno zostać zrealizowane/wysłane do klienta. Teraz wystarczy zapisać i przejść do edycji bądź dodawania produktu, aby przypisać mu jeden z utworzonych statusów.



    POWIĄZANE ARTYKUŁY:


    Zobacz, jak dodać czasy wysyłki
    Jak w Sellingo dodać czasy wysyłki? Do czego one służą?

    Zobacz, jak ustawić czasy wysyłki dla ofert Allegro
    Jak w Sellingo ustawić czasy wysyłki dla ofert Allegro?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).