Loader image

Jak skonfigurować dodatek Pop-up z formularzami?

  • Jak skonfigurować dodatek Pop-up z formularzami?
    Włącz estetyczny pop-up zawierający rozbudowany, w pełni konfigurowalny formularz kontaktowy i informacje kontaktowe do Twoich pracowników! W wyskakującym oknie wyświetlisz zdjęcia pracowników wraz z danymi, takimi jak imię i nazwisko, stanowisko, adres e-mail i numer telefonu. Dodatek ułatwi Twoim klientom kontakt z odpowiednią osobą.

    W zależności od wybranej opcji możesz ustawić dowolny formularz i przypisać do niego wizytówki osób odpowiedzialnych za komunikację z klientem. Formularze dodasz i skonfigurujesz w zakładce Administracja → Edytor formularzy → Formularze kontaktowe. Do czego służy edytor formularzy i jak go używać w Sellingo?

    Pop-up przypiszesz do dowolnej pozycji w menu sklepu, tworząc nową zakładkę w menu górnym lub stopce sklepu.

    Istnieje możliwość modyfikacji pop-upu specjalnie dla Ciebie według. Twoich wytycznych. Indywidualne dostosowanie projektu jest dodatkowo płatne w zależności od zakresu prac.

    Kontakt: Sebastian Sadłowski, s.sadlowski@esprzedaz.com

    Aktywacja i opłacenie dodatku

    dodatek Popup z formularzami aktywujesz w Administracja ⇨ Dodatki. Zobacz jak to zrobić ⇨Czym są dodatki w sklepie Sellingo?

    Konfiguracja dodatku

    1. Przejdź do Administracja ⇨ Dodatki.
    2. Odszukaj dodatek Pop-up z formularzami.
    3. Najedź na niego myszą i kliknij Czytaj więcej.


    4. Włącz dodatek w polu Aktywność.


    5. Wybierz formularz.


    6. Jeśli chcesz mieć pop-up z samym formularzem kontaktowym to w tym momencie możesz zapisać zmiany i przejść dodawania przycisku w menu. Jeśli jednak chcesz dodać wizytówki, przejdź zamiast tego do kolejnego kroku.
    7. Zaznacz Włącz wizytówki pracowników w popupie, a następnie zapisz zmiany.


    8. Kliknij Dodaj wizytówkę pracownika.


    9. W ten sam sposób dodaj kolejne wizytówki, a następnie zapisz zmiany.

    10. Aby dodać dane do wizytówki kliknij Edytuj wizytówkę pracownika.


    11. Uzupełnij pola, podając dane pracownika i zapisz zmiany. Możesz także dodać zdjęcie. Nie zapomnij przed zapisem ustawić Włączony w polu aktywność




    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz więcej dodatków

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).