Loader image

Jak działa formularz reklamacji?

  • Jak działa formularz reklamacji?
    Formularz reklamacji jest jedną z rzeczy niezbędnych w każdym sklepie. W Sellingo otrzymujesz gotowy formularz wraz ze stroną, które możesz dodatkowo dostosować do swoich potrzeb. Formularz reklamacji jest przypisany do strony informacyjnej. Strona informacyjna wyświetla formularz oraz dowolną treść, jaką na niej umieścisz.

    Jak działa formularz reklamacji w Sellingo? 

    Chociaż otrzymujesz gotową stronę, to musisz pamiętać, aby umieścić na niej informacje dotyczące Twojego sklepu. W innym wypadku klient obok formularza zobaczy jedynie tekst ogólnego formularza reklamacji bez szczegółów dotyczących polityki reklamacji w Twoim sklepie oraz innych niezbędnych danych np. Adres zwrotu wysyłki.  Czytaj ⇨Czym są i do czego służą Strony Informacyjne?


    Krok 1: Tworzenie strony informacyjnej

    Musisz umieścić treści na stronie informacyjnej z formularzem reklamacji.

    1. Zaloguj się do panelu administracyjnego. 
    2. W zakładce Treści kliknij Strony.




    3. W sekcji Pomoc odszukaj stronę Reklamacje i edytuj ją klikając ikonę ołówka.




    4. W polu Opis uzupełnij treść i dodaj informacje o swoim sklepie. Możesz też dodać zdjęcia i pliki np. z Regulaminem.






    5. Kliknij Zapisz.

     


    KROK 2: Odbiór i odpowiadanie na reklamacje

    1. W zakładce Poczta kliknij Formularze kontaktowe.




    2. Kliknij wiadomość, aby ją odczytać. Wszystkie nowe wiadomości są dostępne tutaj. Jeśli odczytasz wiadomość to jej status zmieni się na przeczytane. Nie będzie ona już widoczna jako nowa. Wiadomości z formularza reklamacji możesz zobaczyć klikając Formularz reklamacji towarów po lewej stronie.



    3. Przeczytaj zgłoszenie. Możesz od razu odpowiedzieć klientowi klikając Odpowiedz, a następnie wpisując odpowiedź i klikając Wyślij.



    Statusy

    Nowe - Ten status mają wszystkie nowe wiadomości.
    Przeczytane - Jeśli odczytasz wiadomość to jej status zmieni się na przeczytane.
    Ważna - Tym statusem możesz oznaczyć ważne wiadomości.

    Jak zmienić status wiadomości? 

    1. Otwórz wiadomość.
    2. Kliknij Zmień status.
    3. Wybierz status z listy i zapisz zmiany.




    Możesz dodawać własne statusy dla wiadomości z formularzy.


    Jak dodać własne statusy dla wiadomości z formularza? 

    1. W zakładce Administracja kliknij Statusy wiadomości.




    2. Kliknij Dodaj status.



    3. Wpisz nazwę statusu, wybierz kolor i kliknij Zapisz.




    Statusy możesz edytować klikając ikonę ołówka.


    Eksport do pliku XLSX (Excel)

    Możesz eksportować wszystkie wiadomości z formularza reklamacji do jednego pliku Excela i pobrać. 
    Przejdź do Poczta ⇨ Formularze kontaktowe ⇨ Formularz reklamacji towarów, a następnie kliknij Eksportuj do XLSX.






    POWIĄZANE ARTYKUŁY:


    Zobacz, czym są strony informacyjne
    Czym są i do czego służą Strony Informacyjne?

    Dowiedz się od czego zacząć w Sellingo

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).