Loader image

Jak dodać produkt do archiwum w sklepie Sellingo?

  • Jak dodać produkt do archiwum w sklepie Sellingo?
    Kiedy masz w swoim sklepie Sellingo produkty, których już nie potrzebujesz, możesz je zarchiwizować. Zarchiwizowane produkty zostają skompresowane i przeniesione do karty Asortyment ⇨ Archiwum. Produkty archiwalne mają ustawione atrybuty noindex oraz nofollow, dzięki czemu nie są indeksowane przez wyszukiwarki. Nie są one też widoczne w żadnych listingach poza historią zamówień. Klient może przejść do takiego produktu klikając link w swojej historii zamówień lub otrzymany we wiadomości e-mail.

    UWAGA!

    Produktów dodanych do archiwum nie można w pełni przywrócić. Podczas archiwizacji:

    • Warianty - stany magazynowe są ustawiane na 0 oraz są wyłączane.
    • Usuwane są zdjęcia z galerii produktu.
    • Produkt jest usuwany z magazynów.
    • Usuwane są przypisania kategorii.
    • Usunięty zostaje alarm magazynowy
    • Produkt jest odłączony od hurtowni.
    • Produkt jest usunięty z powiązanych produktów.
    • Produkt jest usunięty z ofert produktów.
    • Wyzerowany zostaje stan magazynowy produktu.

    Jak mogę dodać produkt do archiwum?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym.

    2. W zakładce Asortyment ⇨ Produkty.

    3. Edytuj wybrany produkt.

    4. Na karcie produktu kliknij Archiwizuj.





    5. Kliknij Ok.





    Jak masowo dodać produkty do archiwum?

    Kiedy masz w swoim sklepie Sellingo więcej produktów, których już nie potrzebujesz, możesz je szybko zarchiwizować. Służy do tego narzędzie szybkich zmian, które pozwoli Ci masowo archiwizować produkty. Dzięki temu oszczędzasz czas.

    Zobacz pomoc ⇨ Jak masowo dodać produkty do archiwum w sklepie Sellingo?




    Gdzie znajdę zarchiwizowane produkty?

    Zarchiwizowane produkty trafiają do Asortyment ⇨ Archiwum.





    Jak mogę przywrócić produkt z archiwum?

    Możesz przywrócić produkt z archiwum, część danych jest jednak bezpowrotnie usuwana w czasie archiwizacji.

    1. Przejdź do Asortyment ⇨ Archiwum.

    2. Kliknij Przywróć.



    3. Kliknij Ok.








    POWIĄZANE ARTYKUŁY:

    Zobacz jak edytować produkt:
    Jak edytować produkt w Sellingo?

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).