Loader image

Jak dodać metodę dostawy odbiór osobisty?

  • Jak dodać metodę dostawy odbiór osobisty?
    Poprawnie skonfigurowana metoda dostawy Odbiór osobisty pozwoli klientom na odbieranie pod wskazanym adresem zamówionych w Twoim sklepie Sellingo zakupów. Adres dodasz w punkcie odbioru osobistego. Możesz dodać wiele punktów. Punkty odbioru osobistego to fizyczne adresy, pod którymi można odebrać zamawiany towar. Kiedy klient podczas składania zamówienia wybierze odbiór osobisty, będzie mógł wybrać, w którym punkcie odbierze swoje zamówienie.


    Jak uruchomić odbiór osobisty?

    Włącz punkty odbioru osobistego ⇨ Jak w Sellingo włączyć punkty odbioru osobistego?
    Po włączeniu punktów dodaj je zgodnie z instrukcją ⇨ Jak w Sellingo dodać punkty odbioru osobistego?
    Po włączeniu i dodaniu punktów, musisz dodać metodę dostawy.


    1. Zaloguj się w panelu administracyjnym.

    2. W zakładce Integracje ⇨ Metody dostawy.

    3. Kliknij Dodaj metodę dostawy.





    4. Wybierz metodę Odbiór osobisty.




    5. Przejdziesz do formularza dodawania metody dostawy. Wypełnij go.

    Aktywność - Tutaj włączasz i wyłączasz aktywność odbioru osobistego na stronie Twojego sklepu Sellingo. 

    Nazwa zewnętrzna - Nazwa będzie widoczna dla Twojego klienta w koszyku, w sklepie Sellingo.

    Nazwa wewnętrzna - Nazwa widoczna dla Ciebie w panelu administracyjnym. Zostaw puste pole, aby Sellingo uzupełniło automatycznie tekst.

    Kolor - Możesz wybrać kolor, którym będzie wyróżniony odbiór osobisty na liście zamówień w panelu administracyjnym.

    Treść - Treść widoczna będzie po podsumowaniu zamówienia. Możesz uzupełnić ją o dodatkowe informacje na temat odbioru bądź zostawić pustą. Możesz użyć zmiennych. Lista zmiennych znajduje się w niebieskim polu "Zmienne, których możesz użyć".

    Treść wstawiana do wiadomości wysyłanej klientowi - Tekst, który za pomocą zmiennej {shipment_text} możesz pobrać do innej wiadomości, np. statusu zamówienia. Przykładowo, jeśli dodasz odbiór osobisty i wstawisz zmienną do testu: "Wybrana metoda dostawy to {shipment_text}", w treści statusu zamówienia - klient, zamawiający towar z odbiorem osobistym zobaczy tekst "Wybrana metoda dostawy to odbiór osobisty".

    Rodzaj ceny - Wybierz, od czego zależna jest cena odbioru, możesz wybrać stałą cenę zależną od wagi bądź wartości.

    Darmowa wysyłka od - 0,00 oznacza w tym przypadku brak darmowego odbioru osobistego. Ustawienie wyższej kwoty spowoduje, że zamówienia przekraczające daną wartość będą miały możliwość wyboru darmowego odbioru.

    Dla każdej grupy krajów, w którym realizujesz odbiór osobisty możesz ustawić inne ceny. Wystarczy, że klikniesz przycisk "Globalne" przy nazwie grupy przełączając go w tryb "Indywidualne". Więcej o grupach krajów ⇨ Do czego służą grupy krajów dostawy i jak je dodać w Sellingo?

    Zaznacz sposoby płatności - Zaznacz metody płatności dostępne przy wyborze tej metody dostawy.









    6. Następnie kliknij znajdujący się na dole strony przycisk Zapisz.


    PAMIĘTAJ O PRZYPISANIU METODY DO SZABLONÓW!

    Aby wszystko działało poprawnie, przypisz metodę do wybranego szablonu wysyłki. Wszystkie używane szablony muszą mieć jedną wspólną metodę dostawy. Szablony wysyłki przypisuje się później do produktów. Szablony wysyłki mogą być różne dla różnych grup produktów - np. dla jednych produktów szablon wysyłki może być zależny od wagi, a dla drugich może być wysyłka tylko kurierem.

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).