Czym jest Livechat od Chater.pl?
	
Livechat to dynamiczny widget komunikacyjny, który łatwo umieścisz na stronie Twojego sklepu internetowego. Przy jego użyciu możesz znacząco ułatwić kontakt swoim klientom i potencjalnym klientom z członkami twojej firmy, pomocą techniczną czy handlowcami. 
	
	
Livechat to okienko pop-up umożliwiające rozpoczęcie chatu na żywo między użytkownikami strony a obsługą sklepu online. Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania Twoi klienci zyskają narzędzie do komunikacji, które przyczyni się do jeszcze większej wygody, szybkości oraz przyjemności korzystania z Twojej strony internetowej.
	
	
W rezultacie Ty zyskasz więcej sposobów na zaangażowanie użytkowników, kreowanie pozytywnych doświadczeń, budowanie zaufania i lojalności, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży w długofalowej perspektywie!
	
	
Co możesz ulepszyć dzięki wdrożeniu Livechatu?
	
	- Sprzedaż – m.in. spadek porzuconych koszyków!
- Obsługa klienta – m.in. oszczędność i automatyzacja! 
- Marketing – m.in. więcej pozytywnych opinii w social mediach!
	
	
Jak umieścić Liveczat w witrynie Twojego sklepu na Sellingo.pl?
	
Podjęliśmy współpracę z Czater.pl, co umożliwia łatwą aktywację i dostosowanie kolorystyki chatu za pomocą jednego przycisku.
	
Jeśli korzystasz z 
Sellingo.pl, nie musisz już zakładać osobnego konta na 
Czater.pl. Wystarczy, że aktywujesz chat bezpośrednio w panelu administracyjnym swojego sklepu, a okno czatu pojawi się automatycznie na Twojej stronie internetowej.
	
Skorzystaj z przygotowanego przez nas samouczka i uruchom tę usługę w zaledwie kilka chwil w Twoim sklepie internetowym: