Płatność przy odbiorze jest wciąż popularną metodą płatności za zamówione towary. Oferowanie pobrania wzbudza zaufanie klientów, którzy nie są przekonani do zakupów internetowych i płatności online lub po prostu nie mają możliwości wykonania przelewu elektronicznego. Jest również koniecznością w przypadku pojawieniu się błędów na stronach banków. 

 

Jak dodać metodę dostawy za pobraniem?

Zalety wykorzystania płatności za pobraniem w Twoim sklepie internetowym

 

Płatności za pobraniem, to metoda płatności umożliwiająca Twojemu klientowi płatność za zamówienie w momencie jego odbioru od dostawcy. Metoda ta, choć jest starszą metoda jeżeli chodzi o dostarczenie towaru do odbiorców cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów.

 

  • Wygodna dla klienta - płatność przy odbiorze jest opcją, która umożliwia klientom złożenie zamówienia oraz zapłatę bez wychodzenia z domu oraz dokonywania płatności elektronicznych.
  • Budująca zaufanie wśród klientów - płatność dokonywania w momencie odbioru towaru stanowi metodę komfortową i bezpieczniejszą od płatności online w rozumieniu części Twoich klientów.
  • Chroniąca przed oszustwami - bez obowiązku podawania swoich danych wrażliwych i posługiwania się nimi przy odbiorze towaru.
  • Z możliwością łatwej rezygnacji - gdy klient zdecyduje się zrezygnować z zamówienia, nie musi ponosić dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem zamówienia, ponieważ może to zrobić przy odbiorze towaru.
  • Z efektywnym procesem logistycznym - płatność za pobraniem wymaga od kuriera lub poczty pobrania opłaty za produkt, co pozwala Twojemu sklepowi internetowemu Sellingo uniknąć strat, związanych z nieodebranymi przesyłkami.

 

 

Płatność za pobraniem jest korzystną opcją zarówno dla Twojego sklepu internetowego Sellingo, jak i dla Twoich klientów - to opcja łatwego i bezpiecznego dokonywania zakupów, pozwalająca na zwiększenie efektywności procesu logistycznego w Twoijej firmie.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).