Odbiór osobisty w punkcie lub sklepie stacjonarnym zamówienia to usługa, z której korzystają klienci w celu uniknięcia dodatkowych opłat, wynikających z zamówienia innej dostawy. Klienci podczas składania zamówienia mają możliwość wybrania opcji odbioru osobistego i wybierają preferowany punkt odbioru spośród dostępnych lokalizacji.
Jak dodać w Sellingo odbiór osobisty?
Udostępnij klientom odbiór osobisty w Twoim sklepie stacjonarnym bądź punkcie odbioru
Po otrzymaniu odpowiedniego powiadomienia w wiadomości e-mail lub SMS, klient uda się do wybranego przez siebie punktu odbioru zamówień i podaje dane oraz numer zamówienia pracownikowi, który wydaje lub przygotowuje zamówienie do wydania. Klient może być poproszony o podpisanie potwierdzenia odbioru towaru.
Korzyści wynikające z uruchomienia odbioru osobistego w sklepie lub punkcie odbioru
Sellingo.pl
ul. Trawiasta 58, 04-607 Warszawa