Integracja Sellingo z Millennium PAY to płynne płatności dla Twojego sklepu internetowego, oszczędność i wygoda. Integracja Sellingo z bramką płatniczą Millennium PAY to idealne rozwiązanie dla właścicieli sklepów internetowych. Korzystając z tej bramki, przez pierwszy rok płacisz jedynie 0,7% prowizji od transakcji, a następnie tylko 0,95%. Dostępne metody płatności to BLIK, karta płatnicza oraz szybki przelew online.

Zintegruj swój sklep internetowy Sellingo z Millennium PAY i zyskaj płynne płatności dla Twojego e-commerce


Kompleksowe zarządzanie płatnościami


Dzięki Panelowi Akceptanta zyskujesz pełną kontrolę nad wszystkimi transakcjami. Możesz na bieżąco śledzić płatności jeszcze zanim trafią na Twoje konto firmowe, zwracać pieniądze za zwrócone towary oraz anulować transakcje, jeśli klient zrezygnuje z zakupu przed wysyłką. Wszystkie raporty o płatnościach generujesz w jednym miejscu.
 

Korzyści z Millennium PAY w Twoim sklepie Sellingo:


  • Niskie prowizje – 0,7% przez pierwszy rok, potem tylko 0,95%.
  • Wielość metod płatności – BLIK, karty płatnicze, szybkie przelewy online.
  • Łatwa integracja – gotowe wtyczki, formularze płatności, API.
  • Bezpieczeństwo i wsparcie – bezpłatna pomoc ekspertów Milenium.
  • Kompleksowe zarządzanie – Panel Akceptanta do śledzenia i zarządzania transakcjami.

 

Jak skonfigurować Millennium PAY w sklepie Sellingo?


Skorzystaj z integracji Sellingo z Millennium PAY i ciesz się płynnością płatności oraz pełnym wsparciem w zarządzaniu transakcjami w Twoim sklepie internetowym.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).