DPD

Integracja z DPD udostępnia zamawianie kuriera bezpośrednio z karty zamówienia, bez potrzeby przepisywania danych nadawcy oraz odbiorcy do formularza. Dzięki możliwości zapisaniu szablonów przesyłek, masz także możliwość szybkiego wyboru wymiarów nadawanej przesyłki. DPD jest częścią sieci, która liczy prawie 27 000 punktów w Europie, w których klienci DPD mogą skorzystać z nadania lub odbioru. DPD oferuje także usługę Door-to-door z czego najchętniej korzystają klienci w Polsce.

 

Jak uruchomić w Sellingo integrację z Kurierem DPD?

Zintegruj DPD z Twoim sklepem Sellingo

 

Dzięki opracowanemu modułowi integrującemu systemy DPD z platformą e-commerce - Sellingo, możesz w prosty sposób skonfigurować metody dostaw bezpośrednio z panelu administracyjnego, po uprzednim stworzeniu konta na oficjalnej stronie kuriera DPD. Kompleksowe zarządzanie procesami wysyłki krajowej i międzynarodowej, a także zwiększenie skuteczności dostarczania danych do systemu DPD znacznie ułatwi Twoją pracę i zoptymalizuje działanie przedsiębiorstwa.

 

Połączenie zapewnia:

  • Nadawanie przesyłek z karty zamówienia.
  • Hurtowe lub automatyczne nadawanie przesyłek do zamówień.
  • Menedżer przesyłek.
  • Synchronizacja statusów przesyłek.

 

Dokumenty przewozowe

 

Dzięki udostępnionej w Twoim sklepie integracji, Twój klient może w prosty sposób dokonać zamówienia za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Ty jako sprzedawca otrzymujesz możliwość generowania i drukowania listów przewozowych w Sellingo oraz późniejsze sprawdzanie statusu przesyłki  i wgląd w historię wysyłek.



Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).