Google Analytics 4 to bezpłatne narzędzie, które umożliwia analizę danych Twojego sklepu internetowego w jednym centralnym miejscu. Dzięki temu masz możliwość podejmowania bardziej przemyślanych decyzji na podstawie rzetelnych informacji. Nie czekaj i zintegruj swoje Sellingo z GA4 dla pełnych i szczegółowych analiz od Google.

Czym jest narzędzie Google Analytics 4?

Przy pomocy tego narzędzia możesz poznać swoich klientów i odwiedzających stronę witryny lub aplikacji sklepu online, co umożliwia właściwą interpretację efektywności Twoich strategii marketingowych, produktów i treści.

Google Analytics oferuje unikalne funkcje statystyk oraz systemy uczące się, które pozwalają na uzyskanie jak największej ilości informacji z gromadzonych danych. 

Dodatkowo, narzędzie to współpracuje z usługami Google dla reklamodawców i wydawców, co pozwala na wykorzystanie zebranych danych w celu osiągnięcia lepszych wyników w działaniach marketingowych.

Dzięki Google Analytics masz możliwość wglądu w kluczowe wskaźniki i analizę zachowań użytkowników, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć swoją społeczność oraz zoptymalizować działania w celu osiągnięcia większego sukcesu w biznesie.
 

Jak rozpocząć korzystanie z usług w Google Analytics 4 na Sellingo?

Jeśli jeszcze nie posiadasz konta Google Analytics 4, musisz je założyć. Aby to zrobić, należy posiadać konto Google, wystarczy, że masz np. Gmail.

Gdy zarejestrujesz już swoje konto Google Analytics możesz przejść do etapu integracji ze swoim sklepem internetowym na Sellingo.pl. Zrobisz to w intuicyjny sposób z pomocą naszej instrukcji:

Jak dodać kod śledzenia Google Analytics?


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).