Czym jest Livechat od Chater.pl?
Livechat to dynamiczny widget komunikacyjny, który łatwo umieścisz na stronie Twojego sklepu internetowego. Przy jego użyciu możesz znacząco ułatwić kontakt swoim klientom i potencjalnym klientom z członkami twojej firmy, pomocą techniczną czy handlowcami.
Livechat to okienko pop-up umożliwiające rozpoczęcie chatu na żywo między użytkownikami strony a obsługą sklepu online. Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania Twoi klienci zyskają narzędzie do komunikacji, które przyczyni się do jeszcze większej wygody, szybkości oraz przyjemności korzystania z Twojej strony internetowej.
W rezultacie Ty zyskasz więcej sposobów na zaangażowanie użytkowników, kreowanie pozytywnych doświadczeń, budowanie zaufania i lojalności, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży w długofalowej perspektywie!
Co możesz ulepszyć dzięki wdrożeniu Livechatu?
- Sprzedaż – m.in. spadek porzuconych koszyków!
- Obsługa klienta – m.in. oszczędność i automatyzacja!
- Marketing – m.in. więcej pozytywnych opinii w social mediach!
Jak umieścić Liveczat w witrynie Twojego sklepu na Sellingo.pl?
Podjęliśmy współpracę z Czater.pl, co umożliwia łatwą aktywację i dostosowanie kolorystyki chatu za pomocą jednego przycisku.
Jeśli korzystasz z
Sellingo.pl, nie musisz już zakładać osobnego konta na
Czater.pl. Wystarczy, że aktywujesz chat bezpośrednio w panelu administracyjnym swojego sklepu, a okno czatu pojawi się automatycznie na Twojej stronie internetowej.
Skorzystaj z przygotowanego przez nas samouczka i uruchom tę usługę w zaledwie kilka chwil w Twoim sklepie internetowym: