Livechat od Czater.pl zachęca potencjalnych klientów odwiedzających sklep internetowy do bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Takie działanie pozytywnie wpływa na sprzedaż i pozwala zbudować lepszą relację z klientami, którzy dzięki temu chętniej wrócą do Twojego sklepu. Aby maksymalnie ułatwić proces rejestracji oraz implementacji chatu w sklepach założonych w oprogramowaniu Sellingo.pl, wraz z Czater.pl podjęliśmy współpracę pozwalającą na łatwą aktywację.

Czym jest Livechat od Chater.pl?


Livechat to dynamiczny widget komunikacyjny, który łatwo umieścisz na stronie Twojego sklepu internetowego. Przy jego użyciu możesz znacząco ułatwić kontakt swoim klientom i potencjalnym klientom z członkami twojej firmy, pomocą techniczną czy handlowcami. 


Livechat to okienko pop-up umożliwiające rozpoczęcie chatu na żywo między użytkownikami strony a obsługą sklepu online. Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania Twoi klienci zyskają narzędzie do komunikacji, które przyczyni się do jeszcze większej wygody, szybkości oraz przyjemności korzystania z Twojej strony internetowej.


W rezultacie Ty zyskasz więcej sposobów na zaangażowanie użytkowników, kreowanie pozytywnych doświadczeń, budowanie zaufania i lojalności, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży w długofalowej perspektywie!


Co możesz ulepszyć dzięki wdrożeniu Livechatu?


  • Sprzedaż – m.in. spadek porzuconych koszyków!
  • Obsługa klienta – m.in. oszczędność i automatyzacja! 
  • Marketing – m.in. więcej pozytywnych opinii w social mediach!


Jak umieścić Liveczat w witrynie Twojego sklepu na Sellingo.pl?


Podjęliśmy współpracę z Czater.pl, co umożliwia łatwą aktywację i dostosowanie kolorystyki chatu za pomocą jednego przycisku.

Jeśli korzystasz z Sellingo.pl, nie musisz już zakładać osobnego konta na Czater.pl. Wystarczy, że aktywujesz chat bezpośrednio w panelu administracyjnym swojego sklepu, a okno czatu pojawi się automatycznie na Twojej stronie internetowej.

Skorzystaj z przygotowanego przez nas samouczka i uruchom tę usługę w zaledwie kilka chwil w Twoim sklepie internetowym: 
 

Jak włączyć w sklepie Sellingo czat z serwisu czater.pl?


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).