BaseLinker to narzędzie do integracji e-commerce i zarządzania sprzedażą. Dzięki systemowi możesz obsługiwać zamówienia pochodzące z różnych kanałów sprzedaży, zarządzać programami magazynowo-księgowymi oraz przesyłać do sklepu internetowego produkty z hurtowni.
Aby integracja działała, konieczne jest podanie klucza API. Należy wygenerować go w Baselinker. Zarówno tego jak wygenerować Klucz API oraz jak zintegrować sklep internetowy Sellingo z BaseLinker dowiesz się z przygotowanej przez nas instrukcji: Jak uruchomić integrację z Baselinker?
Uwaga! Integracja z Baselinker nie będzie działać jeśli sklep jest zintegrowany z Sellasist.
Integracja sklepu internetowego Sellingo z BaseLinker jest dostępna jako funkcja eksperymentalna, w przypadku trudności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Funkcje integracji:
Eksport zamówień do BaseLinker.
Synchronizacja statusów zamówień wysyłanych z Sellingo.
Ustawienie statusu zamówienia w Sellingo po wyeksportowaniu go do BaseLinkera.
Logi płatności z Sellingo odnotowane w BaseLinkerze.
Obsługa produktów - synchronizacja produktów z BaseLinker do Sellingo.
Wybór magazynu w BaseLinkerze, z którego ma być wykonana synchronizacja.
Synchronizacja stanów magazynowych i cen produktów (UWAGA: BaseLinker nie obsługuje promocji i cen promocyjnych), a także kategorii produktowych.
Synchronizacja opisów produktów.
Automatyczne mapowanie nowych produktów i automatyczna aktualizacja danych.
Możliwość manualnej aktualizacji zamówień.
Automatyczne pobieranie producentów z BaseLinker, na ich podstawie tworzenie/przypisywanie producentów w sklepie Sellingo.
Automatyczne pobieranie i mapowanie kategorii.
Wybór pola zawierającego SKU - możliwość ustawienia, które z pól produktu ma zostać przekazane do zamówienia BaseLinker w pole SKU (Symbol lub Numer katalogowy).