Latest Articles

Pozycjonowanie

Matomo – alternatywa dla Google Analytics

Google Analytics to najpopularniejsze dostępne na rynku narzędzie, które oferuje szeroką analizę strony.
Reklama sklepu internetowego

Jak utworzyć wydarzenie na Facebooku?

Wydarzenia na Facebooku często są wykorzystywane przez marki i firmy.
Poradnik sprzedawcySkuteczna sprzedaż online

Jak wykorzystać statusy zamówień do lepszej obsługi klienta?

Przeczytaj jak możesz wykorzystać statusy zamówień do lepszej obsługi klienta w Sellingo i Sellasist!
Gotowe rozwiązaniaPozycjonowanie

Czym jest SXO? + Nowe skórki Sellingo

Gdy kontent na naszej stronie jest skierowany wyłącznie do robota, a nie do człowieka...
Poradnik sprzedawcySkuteczna sprzedaż online

Jak pisać opisy kategorii oraz produktów?

Zachęć użytkownika do pozostania na stronie sklepu i zakupienia oferowanych produktów.
Reklama sklepu internetowegoSkuteczna sprzedaż online

Jak przygotować bannery do sklepu internetowego w Canvie?

Narzędzie graficzne Canva pozwala w 100% na zaspokojenie Twoich potrzeb na grafiki.
Pozycjonowanie

Hotjar – jak badać zachowania klientów na stronie?

Umieszczamy na stronie rozmaite treści z nadzieją, że zdołają zatrzymać użytkownika na dłużej.
Gotowe rozwiązaniaNewsroom

Przygotuj swój sklep internetowy na czas inflacji

Aby utrzymać się na rynku e-commerce przygotuj swój sklep internetowy na czas inflacji.
Pozycjonowanie

Google Analytics 4 a Universal Analytics – czym się różnią?

Od 1 lipca 2023 nowa wersja Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics. Co się zmieni?