Latest Articles
Matomo – alternatywa dla Google Analytics
Google Analytics to najpopularniejsze dostępne na rynku narzędzie, które oferuje szeroką analizę strony.
Jak utworzyć wydarzenie na Facebooku?
Wydarzenia na Facebooku często są wykorzystywane przez marki i firmy.
Jak wykorzystać statusy zamówień do lepszej obsługi klienta?
Przeczytaj jak możesz wykorzystać statusy zamówień do lepszej obsługi klienta w Sellingo i Sellasist!
Czym jest SXO? + Nowe skórki Sellingo
Gdy kontent na naszej stronie jest skierowany wyłącznie do robota, a nie do człowieka...
Jak pisać opisy kategorii oraz produktów?
Zachęć użytkownika do pozostania na stronie sklepu i zakupienia oferowanych produktów.
Hotjar – jak badać zachowania klientów na stronie?
Umieszczamy na stronie rozmaite treści z nadzieją, że zdołają zatrzymać użytkownika na dłużej.
Przygotuj swój sklep internetowy na czas inflacji
Aby utrzymać się na rynku e-commerce przygotuj swój sklep internetowy na czas inflacji.
Google Analytics 4 a Universal Analytics – czym się różnią?
Od 1 lipca 2023 nowa wersja Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics. Co się zmieni?