Zalety sklepu
internetowego Sellingo

Każdy sprzedawca chce, aby klienci kupowali właśnie jego produkty. W e-commerce istnieje szereg narzędzi marketingowych, które pomagają sprzedawcom online zwiększać współczynnik konwersji.

Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry sklep internetowy? Przedstawiamy zalety oprogramowania dla sklepu internetowego Sellingo.pl. Dowiedz się, dlaczego warto skorzystać z naszych usług – poznaj Sellingo.pl już dziś!

Atrakcyjny wygląd sklepu online

e-commerce 360 z Sellingo.pl

Jedną z rzeczy, na którą klienci online zwracają swoją uwagę w pierwszej kolejności, jest wygląd sklepu internetowego. Klienci traktują stronę internetową sklepu, jako wizytówkę sprzedawcy. Przysłowie „jak cię widzą, tak cię piszą” sprawdza się w tym przypadku w 100%. Atrakcyjny wygląd strony głównej sklepu online potrafi skutecznie przyciągać klientów, ale równie szybko może ich odstraszyć. 

Zalety pozycjonowania sklepu internetowego Sellingo.pl

W związku z rozwojem oprogramowania dla sklepów internetowych nasi specjaliści wprowadzili dla Sellingo nowe szaty graficzne – skórki. Dzięki przeprowadzonym badaniom – stanowiącym podstawę projektowania UX – oraz projektowi uwzględniającemu tzw. User Experience, udostępniane przez nas motywy graficzne udoskonalają wygląd strony, pozwalając sprzedawcom na korzystne przedstawienie oferty. W rezultacie przekłada się to na zwiększenie sprzedaży prezentowanych w sklepie online produktów.

Udoskonalenie wyglądu strony sklepu Sellingo.pl

Każda skórka jest zaprojektowana ze szczególnym uwzględnieniem wersji mobile oraz z dbałością o intuicyjność poruszania się użytkownika po stronie sklepu internetowego. Ponadto sprzedawca może w prosty sposób dostosować szablony sklepów Sellingo do własnej branży, wczytując do witryny własne grafiki o dobrej jakości oraz dobierając style czcionki czy przewodnie kolory. 

Czytaj też: Połączenie doskonałe SEO i UX, czyli nowe skórki Sellingo

Bezpłatne szablony graficzne RWD

Wybierając oprogramowanie Sellingo, nie musisz dodatkowo dopłacać, aby mieć dopracowany graficznie sklep na odpowiadającym Ci szablonie. Biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników oraz aktualne trendy, zaprojektowaliśmy propozycje, które z pewnością przypadną Ci do gustu.

Przykłady klientów Sellingo.pl

Wygląd skonfigurujesz w prosty sposób, korzystając z naszych materiałów szkoleniowych w Pomocy. Wśród artykułów znajdziesz te, dotyczące konfiguracji poszczególnych skórek, tj. 

  • Harmony – czytelna i atrakcyjna wizualnie skórka, pozwalająca w pełni wykorzystać potencjał Twojego sklepu internetowego

Demo skórki sklepu Sellingo.pl

  • Modimo – zaprojektowana dla branży modowej i beauty, z czytelną kartą produktu, pozwalającą na ekspozycję dużej liczby zdjęć, które są bardzo istotne w sprzedaży ubrań,

Selingo.pl - Modimo, skórka przeznaczona dla branży odzieżowej.

  • Patio – zaprojektowana z myślą o branży meblowej oraz wnętrzarskiej, z wbudowanym prostym i nowoczesnym konfiguratorem produktu.

Patio - skórka przeznaczona dla branży meblarskiej.

Proste i szybkie wgrywanie zdjęć produktowych

Sprzedawcy chcą zaprezentować klientom oferowany produkt najlepiej, jak jest to możliwe. Używają do tego między innymi interesujących zdjęć produktowych, o bardzo dobrej jakości. Dla sprzedawcy bardzo ważne jest więc szybkie, masowe wprowadzanie zdjęć do panelu administracyjnego. 

Zalety oprogramowania Sellingo dotyczące wgrywania obrazków.

Sellingo wychodzi naprzeciw oczekiwaniom sprzedawców. Do panelu Sellingo można wczytać za jednym razem dowolną ilość zdjęć produktowych, przy zachowaniu ich pierwotnej jakości. Sprzedawca może wybrać spośród nich zdjęcie główne, które zostanie umieszczone w listingu produktów w sklepie online, oraz w prosty sposób ułożyć kolejność poszczególnych zdjęć. Co więcej, przy wprowadzeniu wielowariantowego produktu, sprzedawca może przypisać dany wariant do konkretnego rodzaju artykułu. Dzięki temu na karcie produktu sprzedawca może przedstawić w estetyczny i uporządkowany sposób wiele wariantów oferowanego produktu.

Tworzenie ciekawych kart produktowych

Estetyczne przedstawienie produktu w sklepie online oraz proste dodawanie go do panelu administracyjnego to podstawowa funkcja, brana pod uwagę przez początkujących sprzedawców, przy wyborze oprogramowania dla sklepu internetowego. 

  • Atrakcyjna graficznie karta produktu w sklepie online.
  • Możliwość edycji karty produktowej.
  • Możliwość umieszczenia na karcie produktowej istotnych informacji, tj.: atrakcyjnego opisu, parametrów produktu, dodatkowych informacji czy opinii klientów o danym produkcie.

Proces dodawania produktów w Sellingo jest prosty – wystarczy przygotować plik według wzoru i wgrać go do panelu administracyjnego. Przy odpowiednim zmapowaniu kategorii produkty dodadzą się automatycznie we właściwe miejsce w sklepie internetowym, co znacznie ułatwi i zoptymalizuje sprzedawcy pracę.

Przeczytaj również: Jak pisać opisy kategorii oraz produktów?

W Sellingo sprzedawca ma wpływ na wygląd i umieszczane informacje na karcie produktu – może ją skonstruować w sposób, jaki będzie najbardziej właściwy dla danej branży. Sprzedawca może umieścić dodatkowe informacje w oknie Popup, aby karta produktu nie zawierała zbyt dużo tekstu i była stworzona bez zarzutu.

Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych

Sprzedawca chce zarządzać swoim biznesem sprawnie, z zachowaniem natychmiastowej synchronizacji danych, w tym stanów magazynowych produktów, aby uniknąć błędów, np. sprzedaży artykułu o stanie magazynowym wynoszącym 1 na dwóch kanałach sprzedażowych. Takie pomyłki sprzyjają nieporozumieniom i niezadowoleniu wśród klientów, a co za tym idzie wyrażeniu opinii przez nieusatysfakcjonowanych klientów w postaci oceny danego sprzedawcy, np. na marketplace. Taka sytuacja rzutuje w oczywisty sposób na ogólną opinię o danym sprzedawcy, a negatywna ocena wpływa bezpośrednio na utratę określonych benefitów na zintegrowanych kanałach sprzedażowych.

  • Optymalizacja pracy i możliwość sprzedaży jednego produktu na kilku wybranych przez sprzedawcę kanałach sprzedażowych, np. sklepie internetowym, oraz trzech zintegrowanych kontach Allegro.
  • Utrzymanie pozytywnej opinii klientów na zintegrowanych w oprogramowaniu kanałach sprzedażowych.

Dzięki zastosowaniu automatycznej synchronizacji stanów magazynowych w Sellingo sprzedawca jest w stanie sprzedawać produkty na różnych kanałach sprzedażowych bez problemów i ręcznej zmiany stanów magazynowych w poszczególnych kanałach. Jest to rozwiązanie skutecznie poprawiające szybkość i komfort pracy oraz pozwalające na oszczędność czasu właściciela sklepu. Sellingo zapewni sprzedawcom narzędzia, pozwalające na skuteczną optymalizację pracy, z nastawieniem na osiągany efekt oraz zapobieganie niekomfortowym sytuacjom na zintegrowanych marketplace’ach.

Szeroki wybór integracji dostawców
szybkich płatności

Integracja z dostawcami w sklepie Sellingo.

We współczesnych czasach klienci chcą płacić szybko, wygodnie za dany produkt, aby został on jak najszybciej wysłany. Szybkie płatności online stanowią współcześnie standard obsługi klienta oraz gwarantują bezpieczny przepływ gotówki między konsumentem a sprzedawcą. 

  • Umożliwienie jak największej ilości szybkich płatności klientom sklepów internetowych.
  • Szybka i bezproblemowa integracja sklepu z wybranym modułem szybkich płatności.

Dzięki umowom partnerskim możemy oferować sprzedawcom internetowym szereg udogodnień, również jeśli chodzi o płatności. Sellingo.pl oferuje zniżkę na prowizję od transakcji w Tpay.com. Po zniżce prowizja wynosi jedynie 1% – co stanowi konkurencyjną cenę, w stosunku do innych operatorów płatności. W ofercie Tpay oprócz niskich cen prowizji sprzedawcy znajdą też największą liczbę obsługiwanych banków oraz Blik One Click. Dowiedz się więcej!

Integracje z wieloma firmami kurierskimi

Integracja z płatnościami w sklepie Sellingo.

To, co powinno wyróżniać sklep internetowy, a także dawać przewagę konkurencyjną, to możliwość wyboru przez klientów najbardziej odpowiadającego dostawcy spośród szerokiego grona kurierów, zintegrowanych ze sklepem online. Klienci zwracają dużą uwagę na szybką i bezpieczną dostawę oraz komfort wyboru zaufanego kuriera. 

  • Korzystne warunki umowy między sprzedawcą a firmą kurierską.
  • Szeroki wybór kurierów dla użytkownika sklepu internetowego.
  • Szybka i bezproblemowa integracja sklepu z wybranym kurierem.

W Sellingo sprzedawca ma możliwość wyboru dostawcy bez umowy i w korzystnej cenie – Sendego.pl. Spośród wielu metod dostawy sprzedawca może wybrać te najbardziej mu odpowiadające i korzystne z punktu widzenia klienta. Sam proces integracji w oprogramowaniu jest bardzo prosty i przebiega zgodnie z instrukcjami, zawartymi w artykułach umieszczonych w Pomocy.

Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO

Dzięki skutecznemu uzupełnieniu opisów SEO, a także zawartych w tekstach umieszczonych na stronie internetowej sklepu słów kluczowych, pozycja witryny w wyszukiwarce wzrasta. To pozycjonowanie pozwala na widoczność sklepu online na liście wyszukiwań Google lub innych wyszukiwarek. Warto więc zadbać o staranne opisy produktowe, kategorii oraz aktualności na stronie sklepu internetowego. 

  • Możliwość wypozycjonowania sklepu online w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek dzięki znacznikom meta, wprowadzonym w oprogramowaniu.
  • Możliwość wstawiania na stronę internetową sklepu słów kluczowych, istotnych dla pozycjonowania, w dodawanych tekstach i opisach.

Narzędzie, jakim jest Sellingo, pozwala zarówno na edycję meta tagów i opisów, jak i na wplatanie słów kluczowych w opisy produktowe. Moduł Aktualności w Sellingo pozwala sprzedawcy na opisywanie swojej oferty w artykułach blogowych za pomocą edytora blokowego, w atrakcyjny dla klientów sposób, umieszczając klikalne tytuły, filmy czy grafiki w tekście. 

Ustawienie własnych statusów zamówienia oraz powiadomień o nowym zamówieniu

Sprzedawca chce zadbać o poinformowanie klienta na temat złożonego przez niego zamówienia i zazwyczaj chce utrzymać z kupującym kontakt. Dla sprzedawcy online ważna jest automatyzacja, pozwalająca wysyłać powiadomienia klientowi o zmianie statusu zamówienia przez e-mail lub SMS, a także np. informację o przewidywanej wysyłce. Właściciele sklepów internetowych poszukują na rynku e-commerce narzędzia, które umożliwi im automatyzację wysyłania personalizowanych powiadomień do klienta na temat zmiany statusu jego zamówienia. 

  • Możliwość tworzenia dowolnej ilości statusów zamówienia o indywidualnej treści.
  • Możliwość automatycznego wysyłania powiadomień e-mail oraz SMS do klienta o zmianie statusu zamówienia.
  • Możliwość wysyłania personalizowanych wiadomości do klienta z poziomu oprogramowania.

Sellingo jest narzędziem, które jest w stanie skutecznie sprostać oczekiwaniom sprzedawców. W niezwykle prosty sposób sprzedawca internetowy skonfiguruje własne statusy zamówień, dostosowane do swojej działalności, takie jak „W realizacji”, „Pakowane”, „Oczekujące na kuriera” i dla każdego statusu skonfiguruje on automatycznie wysyłane przez Sellingo, personalizowane powiadomienia dla klientów. Dzięki temu sprzedawca zadba o poinformowanie klienta o statusie zamówienia, a jednocześnie zoptymalizuje swoją pracę i zyska dużo czasu, który może przeznaczyć na inne czynności związane ze swoją działalnością.

Czytaj też: Jak wykorzystać statusy zamówień do lepszej obsługi klienta?

Szybka, dwukierunkowa integracja z Allegro i zoptymalizowane wystawianie ofert

Dwustronna integracja Sellingo z Allegro.

Integracja z Allegro jest podstawową funkcją oprogramowań dla sklepów internetowych, chociażby ze względu na popularność tego portalu w Polsce. Jednak powinna być ona niezwykle dopracowana, pozwalająca na natychmiastową synchronizację stanów magazynowych, aby sprzedawca miał możliwość sprzedaży oferowanego produktu nie tylko na jednym koncie Allegro, ale również na innych kanałach sprzedażowych, np. pozostałych kontach Allegro, czy sklepie internetowym.

  • Prosty przebieg integracji konta Allegro z oprogramowaniem sklepu internetowego.
  • Automatyczna i natychmiastowa synchronizacja danych, między zintegrowanym marketplace a sklepem internetowym.
  • Zarządzanie ofertami Allegro i sklepem internetowym z poziomu jednego oprogramowania.
  • Mapowanie wysyłek i kategorii Allegro w sklepie internetowym.

W Sellingo sprzedawca zintegruje dwukierunkowo konto Allegro w bardzo prosty sposób – logując się na nie. Ponadto z poziomu Sellingo sprzedawca wystawi masowo oferty na Allegro, ale też będzie nimi w prosty sposób zarządzać – ustawiać ich zdjęcia, opisy oraz parametry. Sprzedawca może zintegrować kilka kont Allegro i kierować nimi bez problemu z poziomu jednego oprogramowania Sellingo. W Sellingo sprzedawca może w pełni synchronizować dane, szablony, cenniki i parametry oraz ustawić automatyczne wznowienie lub zamknięcie danych ofert Allegro na postawie ilości magazynowych. Sellingo gwarantuje również pełną obsługę wysyłek i integrację z kurierami Allegro.

Niskie koszty rozpoczęcia działalności

Każdy sprzedawca internetowy obawia się wejścia na rynek i poniesienia wysokich kosztów rozpoczęcia działalności. Biznes e-commerce – jak każda inwestycja – jest obarczony ryzykiem i może nie przynieść początkowo dużego zysku. Sprzedawca poszukuje więc oprogramowania spełniającego jego oczekiwania i optymalizującego pracę, ale też niewymagającego wysokich inwestycji na początku działalności.

  • Szukanie przez sprzedawcę korzystnych rozwiązań finansowych, przy wejściu na rynek e-commerce.
  • Chętne korzystanie sprzedawcy z rabatów oferowanych przez platformy internetowe.
Zapłać 50% mniej z Sellingo.

W Sellingo sprzedawca może wykorzystać pierwszy miesiąc po założeniu sklepu na testy i zapoznanie się z panelem administracyjnym. Udostępniamy nasze oprogramowanie przez pierwsze 30 dni za darmo! Ponadto oferujemy założenie darmowej subdomeny – sprzedawca nie musi więc obawiać się wysokich kosztów, związanych z rozpoczęciem sprzedaży online.

Oferujemy 50% rabatu na abonament na początek pracy z oprogramowaniem Sellingo. Naliczenie opłat jest zależne wyłącznie od wykorzystania miejsca oraz transferu w sklepie internetowym. Biorąc pod uwagę to, że w pakiecie Start sprzedawca może wprowadzić do panelu administracyjnego nawet ponad 3000 produktów, cena abonamentu jest jedną z najkorzystniejszych na rynku e-commerce. 

Udostępniane bezpłatne wsparcie i pomoc techniczna

Wsparcie Sellingo.pl

Aby sprzedawca internetowy czuł się komfortowo, pracując na naszym oprogramowaniu, postaraliśmy się stworzyć szereg materiałów szkoleniowych, które ułatwią codzienną pracę. Pragniemy zaznaczyć, że nasze oprogramowanie ciągle się rozwija właśnie dzięki naszym Klientom i ich potrzebom. 

Oferujemy szerokie wsparcie, tj.

Ponadto na wszelkie pytania związane z konfiguracją Sellingo odpowiedzą nasze Koleżanki i Koledzy z Biura Obsługi Klienta. Jesteśmy do dyspozycji!

Darmowe wzory Regulaminu i Polityki Prywatności

Jednym z najczęściej wyszukiwanych wzorów dokumentów na stronę internetową jest regulamin i polityka prywatności. Sprzedawca internetowy chce znaleźć wzory tych dokumentów zgodne z obowiązującym prawem oraz niewymagające dużej ilości poprawek. 

  • Udostępnione przez dostawcę oprogramowania bezpłatne, zgodne z obowiązującym prawem wzory dokumentów, wymagane do umieszczenia na stronie internetowej sklepu.
  • Szybkie rozwiązania, pozwalające uzupełnić wszystkie wymagane dane do prowadzenia sklepu online.

W Sellingo sprzedawca nie musi się obawiać o Regulamin sklepu oraz Politykę Prywatności. Naszym klientom udostępniamy wzory tych dokumentów. Za ich pomocą sprzedawca jest w stanie z łatwością przygotować niezbędne teksty oraz umieścić je na stronie sklepu internetowego. Więcej informacji można znaleźć w naszej Pomocy.

Certyfikat SSL – zupełnie za darmo!

Certyfikat SSL to podstawowy element strony internetowej, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i komfort użytkowników. SSL poświadcza o autentyczności odwiedzanej witryny oraz jej bezpieczeństwie – wzmacnia wiarygodność sklepu online.

Zabezpieczenie certyfikatem SSL w sklepie Sellingo.
  • Możliwości wzmacniania wiarygodności strony internetowej sklepu.
  • Najkorzystniejsze rozwiązania, gwarantujące zwiększenie współczynnika konwersji.

Oferujemy bezterminowy, darmowy certyfikat SSL, ponieważ chcemy, aby sklepy internetowe naszych klientów posiadały wszelkie zabezpieczenia oraz wzbudzały zaufanie wśród użytkowników. Instalacja certyfikatu jest całkowicie bezpłatna, a nasi specjaliści z Biura Obsługi Klienta chętnie pomogą ją przeprowadzić.


Czytaj też: Czy certyfikat SSL jest potrzebny?

Integracja z Sellasist oraz Sellasist WMS

System do zarządzania magazynem Sellasist WMS - Sellingo.pl

Proponujemy integrację Twojego sklepu Sellingo z systemem do zarządzania sprzedażą Sellasist. Dzięki uruchomieniu wspieranej przez nas integracji możesz szybciej i efektywniej obsługiwać zamówienia oraz zoptymalizować pracę. Sellasist to rozbudowany asystent sprzedaży, oferujący wiele przydatnych dla sprzedawcy internetowego funkcjonalności, tj.:

Ponadto możesz obsłużyć magazyn sklepu internetowego dzięki uruchomieniu w Twojej firmie systemu do zarządzania magazynem – Sellasist WMS, w pełni kompatybilnym z Sellasist. Wykorzystaj możliwości kompleksowej optymalizacji pracy i zwiększ sprzedaż korzystając z zaprojektowanych przez nas systemów.

🔎 Dowiedz się więcej o Sellasist WMS!

Podsumowanie

Oprogramowanie dla sklepów internetowych Sellingo posiada zalety, jakie są pożądane przez sprzedawców internetowych. Dzięki odpowiedniej konfiguracji oraz wykorzystaniu potencjału, jaki drzemie w oprogramowaniu Sellingo, właściciel sklepu online ma dużą szansę na sukces sprzedażowy

4.1/5 - (12 votes)

1 comment

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.