Poradnik sprzedawcySkuteczna sprzedaż online

Sellingo online shop – opcje produktowe, dostosowane do Twoich potrzeb!

Sellingo online shop – opcje produktowe, dostosowane do Twoich potrzeb!

Zakupy online stały się nieodłączną częścią naszego codziennego życia. Dzięki wygodzie, dostępności i różnorodności produktów, coraz więcej osób przekonuje się do tego sposobu robienia zakupów. Jednym z popularnych sklepów internetowych, który oferuje klientom nie tylko doskonałe produkty, ale także szeroki wybór opcji i udogodnień, jest Sellingo.

Oferuj zakupy na wysokim poziomie Twoim klientom

Sellingo to dynamicznie rozwijające się oprogramowanie sklepu internetowego, które oferuje o intuicyjną obsługę zamówień przez sprzedawców oraz stawia na komfort i satysfakcję klientów sklepu online. Możesz w prosty sposób oferować nie tylko produkty z różnych kategorii, ale również zapewnić szereg opcji, które czynią zakupy online jeszcze bardziej przyjemnymi i dostosowanymi do indywidualnych potrzeb klientów. Poniżej przedstawiamy jak możesz zastosować opcje w celu prezentacji gratisów oraz dodatkowych produktów, które Twoi klienci mogą dodać do oferowanego produktu.

Opcje w sklepie internetowym

Istotną funkcją opcji w Sellingo jest propozycja dodatkowych produktów w karcie produktu. Jest to metoda łącząca cross-selling oraz upselling.

  • Cross-selling – sprzedaż łączona, krzyżowa, wiązana. To zaproponowanie produktu krzyżowo związanego z pierwszym: czegoś, co kupili inni klienci lub tzw. polecanych produktów. Pojawia się w trakcie dokonywania zakupu przez klienta.
  • Up-selling – zaproponowanie produktu w wyższym pakiecie, zestawie lub z dodatkowym produktem przed zakupem dokonywanym przez klienta.

Produkt dodatkowy, który możesz zaoferować poprzez Opcje w Sellingo, jest połączeniem obu wyjaśnionych metod. Dzieje się tak, ponieważ produkt jednocześnie:

  1. podnosi cenę produktu, 
  2. podnosi standard kompletu,
  3. uzupełnia komplet o dodatkowe korzyści.

Dodatkowy produkt lub gratis dla Twojego klienta

Poprzez zastosowanie Opcji w gotowym oprogramowaniu Sellingo, możesz zaproponować klientom dodatkowy produkt. Poprzez umiejętne wykorzystanie Opcji w sklepie internetowym – klient chętniej kupi produkt, dodatkową usługę lub opcję, a Ty zrealizujesz większe zamówienie. Jak to zrobić?

Opcje to prosty moduł, którego zastosowanie pozwala na atrakcyjne przedstawienie dodatkowego produktu lub usługi, na których zależy klientowi.

Dla przykładu:

Nasz partner WNM grup z branży meblarskiej ma w swojej ofercie łóżka dziecięce. Poprzez wykorzystanie funkcji Opcji w Sellingo, oferuje swoim klientom materace jako produkt dodatkowy. 

W praktyce wygląda to tak, że jeśli klient doda łóżko do koszyka, pojawi się osobny wybór dodatkowych elementów, jakim są materace.

Jako trzeci krok mamy omawiane Opcje – w tym wypadku wybór materaca jako dodatkowego produktu.

Dodatkowy produkt lub gratis dla Twojego klienta

W tym wypadku materac jako Opcja w Sellingo jest produktem uzupełniającym produkt podstawowy – łóżko. 

Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Jak gospodarować ceną produktu, gdy jako sprzedawca oferujesz darmowy produkt?

Gospodarowanie ceną produktu, zwłaszcza gdy oferujesz dodatkowy darmowy produkt, może być wyjątkowym wyzwaniem, ale ma swoje korzyści. Zarządzanie ceną darmowego produktu to sztuka, która wymaga ostrożności i strategicznego myślenia. W końcu, celem sprzedawcy jest sprawienie, aby Twoje zakupy były bardziej satysfakcjonujące, a darmowe produkty to sposób na podziękowanie klientowi za wybór naszej marki.

  1. Możesz zaoferować produkt z darmowym produktem dodatkowym, którego cenę wliczysz w produkt główny oferowany przez Ciebie w sklepie.
  2. Możesz dodatkowo skonfigurować opcję produktu i dodać jej cenę przy zaznaczeniu opcji jako nieobowiązkowej do wyboru przez klienta.

Poznaj praktyczne funkcje Sellingo!

Sellingo to nie tylko miejsce na stworzenia sklepu oferującego zakupy online, ale także platforma, która dba o wygodę i satysfakcję klientów online. Dzięki różnym opcjom dostępnym w tym sklepie internetowym, możesz dostosować ofertę klienta do jego własnych preferencji i potrzeb. Dlatego warto dać tej platformie szansę i przekonać się, jakie korzyści może przynieść.

3.7/5 - (6 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.