Gotowe rozwiązania

Jak zachęcić klienta do zakupu? Dodatkowe produkty w Twoim sklepie

Jak zachęcić klienta do zakupu?
Dodatkowe produkty w Twoim sklepie

Zaproponuj klientom Twojego sklepu internetowego usługę pakowania na prezent zakupionych produktów i zaoferuj gratisy. Stwórz biznes, który kompleksowo obsłuży klienta i zadba o wszystkie jego potrzeby.

Skorzystaj z okazji i zaproponuj Twojemu klientowi opcje dodatkowe, takie jak: zapakowanie zakupionego produktu na prezent, gratisowy produkt lub próbki produktów. Klient będzie mógł samodzielnie wybrać usługi lub produkty dodatkowe. W sklepie Sellingo, na karcie produktu z aktywowanymi opcjami, zostaną zaprezentowane wszystkie ustawione przez Ciebie możliwości. Stwórz wiele opcji, aby klient miał szansę wybrać najlepiej skonfigurowany dla siebie produkt.

Jak dodać opcje w sklepie Sellingo?

Aby dodać opcje do produktów, skonfiguruj je w karcie Asortyment ⇨ Opcje. Stworzysz tam wykorzystywane później przy produkcie grupy opcji, np. Gratisy, Opakowania, Prezenty, Próbki lub wiele innych.

Przeczytaj też: Zainspiruj się naszymi klientami marka Maal

Gratis, aby zachęcić klienta

Dzięki szybkiej konfiguracji możesz dodać produkty gratisowe. Umożliwisz klientom ich wybór przy dokonaniu zamówienia, na karcie produktu. W ten sposób ocieplisz wizerunek Twojej firmy i jednocześnie pozwolisz klientowi na dokonanie własnego wyboru. Klienci doceniają możliwość pełnej kontroli nad swoim zamówieniem. Ponadto oferując produkty dodatkowe, tj. gratisy, gadżety z Twoim logo lub próbki produktów znacząco zwiększysz szansę na to, że kupujący powróci na zakupy w Twoim sklepie online w przyszłości.

Estetycznie zapakowany produkt za dodatkową opłatą

Przy oferowaniu klientom estetycznego opakowania produktów, możesz określić cenę za taką usługę. Klient Twojego sklepu internetowego dokona wyboru spośród prezentowanych przez Ciebie na karcie produktu rodzajów opakowań. Aby ułatwić wybór klientowi, możesz wgrać zdjęcia opakowania. Po wgraniu grafiki możesz uzupełnić jej opis ALT, który wypozycjonuje wyświetlanie obrazu opakowania w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki wykorzystaniu tej opcji przypadkowy użytkownik może natrafić na zdjęcie opakowania, przejść na Twój sklep internetowy Sellingo i dokonać zakupu.

Gdy zaznaczysz znaczek Wymagane, klient będzie musiał dokonać wyboru produktu opcjonalnego – w przeciwnym razie nie będzie możliwe dokonanie przez niego zakupu wybranego produktu na stronie Twojego sklepu internetowego. Pozwala to również na zautomatyzowanie konfiguracji produktowej oraz wybór opakowania, które najbardziej przypadnie do gustu Twojemu klientowi.

Opcje przypiszesz w bardzo prosty sposób do danego produktu, gdy wejdziesz w jego edycję i przejdziesz do zakładki Warianty i opcje, a następnie pod nagłówkiem Opcje wybierzesz skonfigurowane przez Ciebie wcześniej opcje produktowe. Możesz z tego miejsca aktywować lub dezaktywować poszczególne opcje z grupy oraz włączyć synchronizację grafik.

Sprzedaż używanych produktów

W sklepach internetowych Sellingo możesz w łatwy sposób zarządzać swoją ofertą używanych produktów i – w zależności od ich stanu faktycznego – określić ich ceny. Dzięki opcjom możesz zaoferować sprzedaż używanych produktów lub asortymentu z wystawy w sklepie stacjonarnym. Dzięki Sellingo zmniejszysz ich cenę o określoną kwotę lub procent oraz masz możliwość dodania zdjęć, aby pokazać klientowi ewentualne uszkodzenia produktów. Skonfigurujesz tu też przeliczane kwot opcji na inne waluty.

Oprogramowanie dla sklepu internetowego Sellingo

Wykorzystaj możliwości, jakie zyskujesz wraz z Sellingo. Stwórz w szybki sposób w pełni działający sklep i skonfiguruj dane produktowe wedle Twoich potrzeb i estetyki. Sellingo to wybór dla sprzedawców internetowych chcących zaprezentować swoją ofertę użytkownikom oraz zwiększyć sprzedaż, a także rozpocząć sprzedaż na Allegro. Dzięki akcjom masowym możesz zarządzać ofertami ze zintegrowanych kont Allegro oraz sklepu internetowego jednocześnie.

Podsumowanie:

  • Opcje w sklepie internetowym Sellingo służą do oferowania dodatkowych produktów, sprzedawanych razem z asortymentem.
  • Możesz dodawać gratisy do zamówienia, które użytkownik sklepu online sam wybierze spośród oferowanych przez Ciebie opcji.
  • Masz możliwość zaoferowania dowolnej liczby opakowań dla produktów.
  • Wygodna dla Ciebie i Twoich klientów, dynamiczna zmiana ceny produktu po wybraniu danej opcji przez kupującego.
  • Prowadzenie sklepu online, w którym zaoferujesz oprócz nowych, używane produkty bądź sprzedaż produktów z wystawy jest możliwa wraz z udzieleniem rabatu kwotowego lub procentowego przy wyborze danej opcji.
4.4/5 - (13 votes)

2 comments

  1. Kasia 11 kwietnia, 2023 at 08:38 Odpowiedz

    Materiał jest dobrze napisany i łatwo zrozumiały, nawet dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z e-commerce. Pozdrawiam.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.