Newsroom

Ostatnie zmiany w Sellingo

Ostatnie zmiany w Sellingo

Minął kolejny kwartał tego roku, dlatego czas na blogowe podsumowanie aktualności oprogramowania Sellingo. Nasi programiści dzielnie pracowali w upały, aby wprowadzić modyfikacje i dodatki, które pomogą sprzedawcom w rozwoju ich biznesów.

Od początku istnienia Sellingo nastawione jest na prostote obsługi oraz maksymalną funkcjonalność systemu. Wszystko po to, aby sprzedaż online była wygodna i przyjemna, zarówno dla przedsiębiorcy, jak i konsumenta, który porusza się po sklepie internetowym. Wprowadzone przez nas rozwiązania są bezpłatne, aby każdy klient miał możliwość skorzystania z nich. 

Aktualizacje Allegro

Raport przygotowany przez Atena Research & Consulting z maja tego roku, przypomina, że w dalszym ciągu największym kanałem sprzedaży pozostaje Allegro. Posiadanie konta firmowego na tej platformie jest więc wręcz niezbędne, aby obserwować większą sprzedaż. Niestety, jak wielu przedsiębiorców zauważa, poruszanie się po platformie Allegro, o ile jest proste i przyjemne dla Kupującego, o tyle jest nieco uciążliwe i problematyczne, dla Sprzedającego. To motywuje Sellingo do oferowania jak najlepszego środowiska integracyjnego z Allegro, dzięki któremu masowe wystawianie ofert czy modyfikacja na raz kilkudziesięciu opisów produktów za pomocą szablonu albo zmiana przypisanych parametrów staje się możliwa do zrealizowania. Obsługa i realizacja zamówień z panelu Sellingo również jest praktyczniejsza. Co to oznacza? Między innymi to, że z łatwością wystawisz paragon czy fakturę oraz automatycznie wygenerujesz list przewozowy. Dokumenty te automatycznie zostaną także przekazane Allegro. 

Wiadomości od klienta powiązane są z zamówieniem, więc prowadzenie korespondencji z poziomu Sellingo również jest łatwiejsze. A co najważniejsze! Bezpłatnie synchronizujemy stany magazynowe na bieżąco! Procesy te powodują, że wysyłka zamówień następuje szybko, co gwarantuje satysfakcję klienta i Twoją wyższą ocenę w rankingu. 

Poniżej zobaczysz, co udało nam się wprowadzić, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić sprzedaż. 

Nowość: Allegro Biznes

Allegro Biznes to narzędzie dedykowane sprzedaży hurtowej, które jest dostępne tylko dla kupujących przedsiębiorców. Gigant przygotował szereg udogodnień, dzięki którym firmy mogą kupować artykuły biurowe, opakowania do wysyłek, a nawet towar do dalszej odsprzedaży w wygodny sposób. Allegro oferuje bowiem odroczone płatności (przy czym Sprzedający dostaje pieniądze od razu) oraz korzystne zniżki. Więcej szczegółów o programie znajdziesz tutaj. Sellingo wprowadziło moduły, które ułatwią sprzedaż przez platformę.

  • Obsługa cenników hurtowych Allegro

W cenniku hurtowym Sprzedający samodzielnie ustali progi rabatowe dla dużych zamówień. Im więcej sztuk danego produktu klient kupi, tym wyższy rabat może od Ciebie otrzymać. To Ty decydujesz, jak przyciągnąć Kupującego do siebie! Dodanie cennika hurtowego i przypięcie do niego ofert, które Cię interesują, następuje z poziomu Sellingo. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.

  • Zaproponuj rabat na duże zamówienia

Zniżki Sprzedawca ustali także na cały koszyk, przy zakupie za określoną kwotę. Samodzielnie określasz wysokości i progi, od których obowiązują rabaty. Zniżki łączą się z innymi promocjami, np. z cennikiem hurtowym. Sprawdź, jak ustawić rabaty.

  • Ustawienia VAT 

Aby uczestniczyć w programie Allegro Biznes, obowiązkowe jest wprowadzenie stawek VAT do ofert, które chcesz sprzedawać kanałem B2B. Dlatego, w akcjach masowych na liście produktów umożliwiliśmy uzupełnianie ustawień VAT dla Allegro. Natomiast w edycji produktu w karcie „Ustawienia ofert” dodaliśmy nowe opcje konfiguracyjne VAT dla Allegro. 

Panel administracyjny Sellingo

Pozostałe zmiany w integracji z Allegro

  • Dodaliśmy przydatne ułatwienie dla ofert wielowariantowych. W edycji wariantów dodaliśmy tabelkę z zestawami parametrów Allegro. Korzystając z automatycznego uzupełniania zestawów parametrów, brane są pod uwagę także wartości przypisane do wariantów. W ten sposób łatwiej opisać i ujednolicić oferty. Zmiany te spowodują, że będą one także widoczniejsze na portalu. 
  • Dodaliśmy możliwość przerwania trwającego importu z Allegro.
  • Dodaliśmy także możliwość decydowania, czy powiadomienia o zmianie statusu zamówienia mają być wysyłane w zależności od źródła zamówienia. W związku ze zmianami regulaminu Allegro wysyłka powiadomień do zamówień z tego serwisu została domyślnie wyłączona. Sprawdź, o jakie zmiany w regulaminie chodzi

Nowe metody płatności

W lipcu dodaliśmy aż trzy integracje związane z metodami płatności. Wszystkie z nich skupiają się na odroczonych płatnościach, które są coraz bardziej pożądane wśród konsumentów robiących zakupy internetowe. Leasing i raty online są dużo prostsze, mniej czasochłonne i bardziej komfortowe niż wypełnianie wniosków u sprzedawcy w sklepie stacjonarnym. Są także coraz popularniejszym sposobem płatności w e-sklepach. 

  • Raty online iRaty

Raty online to dla Sprzedającego wygodna forma płatności. Wystarczy zarejestrować się na platformie ratalnej i podłączyć integracje w sklepie internetowym, aby oferować klientom możliwość zakupu na raty. Nie musisz rejestrować się w KNF, ani podpisywać umowy. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku klienta, zmieniasz status zamówienia na opłacone i otrzymujesz pełną kwotę za zakupiony na raty produkt. Oznacza to, że kupujący płaci raty bezpośrednio pożyczkodawcy.

Sprawdź, jak uruchomić integrację.

  • Pożyczki online LoanByLink

Wraz z LoanByLink przygotowaliśmy dla Ciebie promocję obowiązującą do 16.07.2021 roku. Dla Sprzedawców, którzy aktywują wtyczkę LoanByLink w sklepie Sellingo, rejestrując się z tego linku, pożyczkodawca udostępnia w ich sklepie raty 0% przez 14 dni od momentu aktywacji konta. Zalety dla sprzedawcy: brak prowizji i opłat, brak odpowiedzialności i wymogów formalnych, natychmiastowa wypłata środków za całość produktu.

LoanByLink Sellingo.pl

Zobacz, jak działa integracja.

  • Leasing online iLeasing

Leasing to możliwość wypożyczenia towaru na określony czas w zamian za płacenie comiesięcznych rat. Tak, jak w przypadku iRaty sprzedawca otrzyma od Platformafinansowa pełną kwotę wartości zamawianych produktów.

Sprawdź, jak uruchomić integrację. 

Wygodne nadawanie przesyłek z InPost

  • Uzupełniliśmy wybór punktu odbioru o PaczkoPunkty (POP) na mapce InPost
  • We współpracy z InPost przygotowaliśmy promocję na przesyłki kurierskie do 5 kg wysłane za pośrednictwem Sendego. Obniżka cen obowiązuje od 1.07. do 31.08.2021. Ceny zostaną automatycznie zmienione za paczki nadane do końca sierpnia. 
Promocja InPost.

Panel Dokumenty

  • Dodaliśmy opcjonalne pole EAN w pozycjach dokumentów sprzedaży.
  • Dodaliśmy poprawkę: możliwość oznaczenie „dokument spoza numeracji” w obszarze edycji numeru dokumentu sprzedaży. Tak oznaczony dokument nie będzie brany pod uwagę w generowaniu nowego numeru dla kolejnego dokumentu. 
  • Dodaliśmy możliwość automatycznego oznaczenia nowych dokumentów sprzedaży wybranymi kodami GTU, które są obowiązkowym elementem pliku JPK_V7M lub JPK_V7K. Opcje dostępne są w ustawieniach faktur oraz faktur marża.

Pozostałe ułatwienia – zmiany w Sellingo

  • Rozbudowaliśmy statystyki na liście klientów w usługach z włączonym B2B.
  • Dodaliśmy nową akcję masową w liście produktów: zmień jednostkę. Dzięki tej opcji możesz ustawić jednostkę dla wielu produktów naraz. 
  • Dodaliśmy obsługę kategorii w aktualnościach. Aktualności w Sellingo umożliwiają prowadzenie bloga, który w znaczący sposób wpływa na pozycjonowanie strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat pozycjonowania, klikając tu.
Panel administracyjny Sellingo.
  • Dodaliśmy obsługę komentarzy do wpisów aktualności. Integracja z Disqus jest jednym z najlepszych systemów komentarzy na blogu. 
  • Od 12 lipca zmiany adresów w zamówieniach będą odnotowane w logach edycji.

Rozszerzenia do Sellingo

Tryb Zbierania, Pakowania oraz Podglądu Zamówień to bezpłatne funkcje, które uruchomisz rozszerzając Sellingo o moduł menadżera sprzedaży Sellasist. Tryby wykorzystują skaner kodów kreskowych oraz bezprzewodowe drukowanie, dzięki którym zbieranie produktów oraz pakowanie paczek staje się dużo szybsze i łatwiejsze. Funkcjonują na podstawie systemu WMS i stworzonej do niego aplikacji. Aplikację możesz zainstalować na dowolnym urządzeniu posiadającym wbudowany aparat. 

Dowiedz się, jak skonfigurować Sellasist WMS.

Sellasist WMS - oprogramowanie do prowadzenia magazynu.
2/5 - (8 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.