Gotowe rozwiązania

Jak założyć hurtownię internetową (B2B)?

Sellingo dla klientów biznesowych to oprogramowanie sklepu online, które pozwala na zamkniętą sprzedaż hurtową produktów. Model B2B jest już dostępny! Zarządzanie e-commerce 360° z Sellingo B2B umożliwi Ci zarówno sprzedaż detaliczną, jak i hurtową!

Stwórz nowoczesną hurtownię z Sellingo B2B!

  • Możliwość ograniczenia dostępu klientów do sklepu B2B lub wyświetlania cen.
  • Rozbudowany formularz rejestracji podmiotów, w tym funkcja rejestracji tylko dla firm.
  • Rejestracja akceptowana po zatwierdzeniu konta przez administratora sklepu.
  • Udostępnienie w pełni konfigurowalnej bazy produktów hurtowni dla klientów.
  • Różne formy przedstawienia aktualnego stanu magazynowego.
  • Generowanie indywidualnych cenników do PDF.
  • Implementacja programów rabatowych tylko dla wybranych klientów.
  • Szablon graficzny zaprojektowany specjalnie dla modułu sprzedaży hurtowej B2B.
  • Obsługa rabatów, zestawów promocyjnych i programów lojalnościowych.
  • Ustalenie wybranych płatności, w tym płatności odroczonej dla konkretnych klientów B2B.

Moduły Sellingo B2B dla klientów

  1. Sklep B2B, w którym wyłącznie zalogowani użytkownicy mają dostęp do przeglądania witryny
  2. Sklep B2B, gdzie każdy użytkownik może przeglądać sklep, lecz ceny są przed nim ukryte.
  3. Wszyscy użytkownicy sklepu z włączonym modułem B2B widzą ceny detaliczne, a po zalogowaniu widzą ceny hurtowe.

Zaopiekuj się klientem w Sellingo B2B

Opcje rejestracji klientów sklepu możesz włączyć wyłącznie dla firm (wymagane podanie NIP). Z łatwością utworzysz grupy klientów, którym przydzielisz indywidualne rabaty oraz obejmiesz ich wykreowanym programem lojalnościowym. W ten sposób zaopiekujesz się nim w bardziej personalizowany i odpowiadający jego potrzebom sposób oraz przydzielić mu odpowiednie rabaty:

  • na dany produkt,
  • na wszystkie produkty,
  • na określone kategorie produktowe,
  • na produkty pochodzące od danego producenta,
  • w każdym powyższym przypadku od minimalnej kwoty zamówienia,
  • przy zakupie większej ilości towaru.

Programy lojalnościowe w Sellingo B2B

Program punktowy

Polega na zbieraniu przez klientów B2B punktów. Określona przez Ciebie liczba punktów jest przyznawana, gdy złożone przez klienta zamówienie zmieni swój status (który możesz w każdej chwili modyfikować). W prosty sposób zaznaczysz z łatwością, które produkty klient musi kupić, aby określona pula punktów została mu przyznana.

Program rabatowy według wartości sumy zamówień

Pozwala na naliczanie rabatu klientom, którzy w określonym czasie, np. w ciągu ostatniego miesiąca, złożyli kilka zamówień. Po uruchomieniu programu system automatycznie sumuje zamówienia oraz przyznaje odpowiednim klientom (określoną przez Ciebie) pulę punktów.

Program rabatowy według wartości koszyka

Sellingo automatycznie nalicza obniżki w zamówieniu klienta B2B, gdy suma produktów w koszyku przekracza określoną wartość minimalną.

Inne formy promocji

W Sellingo B2B z łatwością zaimplementujesz preferowaną przez Ciebie formę promocji, taką jak: Produkt Dnia, kody rabatowe, happy hours oraz gratis.

Baza produktów hurtowni dla klientów

Sellingo B2B

Z łatwością włączysz udostępnianie bazy produktów hurtowni wszystkim albo umożliwić korzystanie z niej wyłącznie zalogowanym użytkownikom. Pliki zawierające wszystkie dane z bazy produktów będą codziennie odświeżane, co zapewni aktualność asortymentu na stanie magazynowym sklepom nawiązującym współpracę z Twoją hurtownią.

Synchronizacja stanów magazynowych „na żywo”

Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych w sklepie internetowym Sellingo B2B pozwala na równoległą sprzedaż. Z Sellingo nie będziesz się obawiać o braki magazynowe. Ponadto ustalisz też opis stanu magazynowego produktów, wskazujący na ich dostępność:

  • dokładny, 
  • opisowy (brak, mało, średnio, dużo, bardzo dużo), 
  • produkt dostępny bądź niedostępny, 
  • brak wyświetlania stanu magazynowego na karcie produktu.

Masowa wysyłka newslettera

W prosty sposób utworzysz i automatycznie masowo wyślesz personalizowany newsletter z Sellingo. Dzięki zoptymalizowanemu tworzeniu treści, przy umiejętnym wykorzystaniu zmiennych i szablonów wiadomości oraz oznaczaniu statusu newslettera, jego wysyłka nie wymaga od Ciebie instalacji dodatkowych programów do zarządzania komunikacją mailową.

Atrakcyjny wygląd sklepu Sellingo B2B

  • Szablony graficzne zaprojektowane dla Sellingo B2B. 
  • Zaawansowana wyszukiwarka – wyszukiwanie po nazwie bądź parametrach produktu.
  • Kategorie produktowe i zarządzanie informacjami umieszczonymi na liście oraz karcie produktu. 
  • Atrakcyjny dla oka opis produktu stworzony w edytorze blokowym.
  • Szablony graficzne zaprojektowane z myślą o funkcjonalnościach sklepu B2B (wyświetlanie na liście produktów cen netto i brutto danego produktu i in.).
  • Promocja produktu: Nowość, Promocja, Polecamy, Bestseller z poziomu panelu administracyjnego.
  • Dodanie danych produktów do „Ulubionych” oraz przeglądanie historii zamówień.
  • Formularze, przez które klient może komunikować się z Tobą na temat danego produktu lub zamówienia.
  • Dogodna metoda płatności oraz dostawy z wykorzystaniem kodów rabatowych. 
  • W sklepie Sellingo stworzysz strony informacyjne, tj. obowiązkowy regulamin sklepu oraz politykę prywatności. Wzory tych dokumentów udostępniamy w ramach abonamentu

Dogodna forma płatności dla użytkowników

Płatności dla klientów Sellingo B2B

Zaoferuj swoim klientom dogodny wybór szybkich metod płatności, które zintegrujesz w Sellingo B2B. Szczególnie polecamy skorzystanie z oferty Tpay, z 1% prowizją od płatności oraz zintegrowanie sklepu z płatnościami odroczonymi, które z pewnością zachęcą klientów biznesowych do zakupu.

Sellasist WMS – zarządzaj magazynem i sklepem stacjonarnym

Z Sellasist WMS będziesz zarządzać kompleksowo magazynem – od przyjęcia dostawy po wydanie do rąk własnych lub przekazanie spakowanego towaru do wysyłki. Wszystkie pośrednie czynności wykonasz przy pomocy jednego oprogramowania! Automatyzacja zastosowana w Sellasist pozwala na optymalizację pracy, dzięki czemu odciążysz pracowników z wykonywania wymagających czynności. Sellasist WMS doskonale sprawdza się też w sklepach stacjonarnych

Aplikacja, dzięki skanowaniu, skutecznie pozwoli Ci na obsługę zamówień wraz z automatyczną synchronizacją stanów magazynowych! Obsługuj zamówienia nawet 5 razy szybciej z wykorzystaniem możliwości Sellasist WMS! 

Zoptymalizuj sprzedaż wieloelementowych zamówień

Dzięki obsłudze Sellasist WMS przez skaner, kolektor lub smartfon możesz skutecznie prowadzić sprzedaż i wysyłkę towarów sprzedawanych w zestawach oraz zamówień wieloelementowych. Ponadto wykorzystasz tryb zbierania koszyków do kompletacji produktów bez kodów kreskowych.

Zobacz kto skorzystał z naszej oferty Sellingo B2B!

Sellingo B2B - innoGIO

Innogio – dynamicznie rozwijająca się firma na polskim i zagranicznym rynku, zajmująca się sprzedażą innowacyjnych produktów elektroniki użytkowej oraz dla dzieci. Celem marki jest usatysfakcjonowanie konsumentów dzięki ofercie bogatej w innowacyjne i starannie wykonane produkty. Innogio to również partner, wychodzący naprzeciw potrzebom klientów. Firma kreuje własną markę wspólnie ze swoimi klientami, dostosowując do nich swoją ofertę. Innogio charakteryzuje otwartość na różne formy biznesu oraz wspieranie klienta na każdym etapie procesu sprzedaży.

Sellingo B2B - Atlantic

Klientem, który korzysta z usług B2B jest również Atlantic. Marka odzieżowa Atlantic-Underwear cieszy się bardzo dużym zaufaniem społecznym. Marka jest otwarta na nowoczesność, a jej produkty cechuje jakość oraz wygoda. Bielizna Atlantic jest wykonana z miękkich, wysokiej jakości materiałów. Priorytet firmy stanowi idealne dopasowanie i komfort użytkowania bielizny, ale także ponadczasowość i korelacja z najnowszymi trendami. Dbałość o poczucie satysfakcji u klientów oraz pasja do projektowania bielizny czyni firmę Atlantic jednym z najlepszych partnerów biznesowych na rynku.

3.3/5 - (7 votes)

2 comments

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.