Skuteczna sprzedaż online

Prawdziwe świąteczny sklep Świętego Mikołaja!

Prawdziwe świąteczny sklep Świętego Mikołaja!

Klienci Sellingo.pl nigdy nie przestaną nas zaskakiwać, a prawdziwym świątecznym hitem wśród sklepów na naszych oprogramowaniu jest sklep Świętego Mikołaja!

Zaskoczeni? Nazwa wcale nie jest przypadkowa, bo to jedyny taki sklep online w Polsce, który posiada świetną ofertę produktową dla dzieci i młodzieży. Choć sklep Świętego Mikołaja wcale nie należy do tego Mikołaja z Laponii, to i tak jest on wyjątkowym przedsięwzięciem na polskim rynku.

Gorący okres przed Bożym Narodzeniem

Sklep Świętego Mikołaja działa na Sellingo.pl już od 2017 roku, ale swój rozkwit przeżył kilka lat później, gdzie roczny obrót wynosi teraz co roku prawie siedem milionów złotych. Niebywały sukces firmy poparty jest niebanalnym pomysłem na sprzedaż, nazwę oraz ideę! Sklep Świętego Mikołaja to nie tylko dobry przykład idealnie prosperującego sklepu online wpasowującego się w świąteczny klimat, ale też modelu sprzedaży. Sklep Świętego Mikołaja mimo ogromnych zasięgów korzysta również z platform marketplace np. Allegro, czy Ceneo, co nie tylko pozwala zwiększać zyski, ale i popularność samej firmy!

Wywiad z właścicielką sklepu Świętego Mikołaja Angeliką Renard

  1. Czy idea sklepu Świętego Mikołaja od początku wiązała się z Bożym Narodzeniem? 

Odpowiedź: Idea o stworzeniu sklepu Świętego Mikołaja od samego początku nie była taka prosta, ale owszem miała nawiązywać do świąt Bożego Narodzenia. W grę wchodziła promocja, sprzedaż, logistyka oraz magazynowanie. Jak wszyscy wiemy, sklepów z artykułami dla dzieci jest całe mnóstwo, ale sklep Świętego Mikołaja jest tylko jeden. Myślę, że to też zdecydowało o rosnącej popularności naszego sklepu, bo faktycznie kojarzy on się z Bożym Narodzeniem i dzięki temu wiadomo, gdzie można kupić zabawki dla dzieci. 

  1. Skąd pomysł na nazwę sklepu i pójścia drogą branży zabawkowej? 

Odpowiedź: Sklepów z zabawkami na polskim i światowym rynku, jak wszyscy wiemy, nie brakuje, ale jak w każdej branży można wstrzelić się pewną niszę. Idea sklepu Świętego Mikołaja wzięła się rzecz jasna od Bożego Narodzenia, gdzie góruje tradycja dawania prezentów. Święty Mikołaj jest światową ikoną dobroci i szczęścia w magiczny czas Bożego Narodzenia, a nawiązanie do tradycji dawania prezentów naszym sklepem było pomysłem, który nagle przyszedł do głowy.

  1. Jakie było największe wyzwanie w prowadzeniu sklepu z zabawkami na tak dużą skalę?

Odpowiedź: Od samego początku nastawialiśmy się na zmożone zakupy w tym newralgicznym czasie, którym jest okres Bożego Narodzenia. Obecnie w grudniu przyjmujemy nawet 700 zamówień dziennie, co wiążę się z ogromnym nakładem pracy, logistyką i magazynowaniem asortymentu. Z roku na rok spodziewamy się wzmożonych zakupów, ponieważ nasz sklep robi się coraz to bardziej popularny, dlatego wiele wyzwań dopiero przed nami. 

  1. Jak oprogramowanie Sellingo i Sellasist wpływa na pracę sklepu Świętego Mikołaja?

Odpowiedź: Nasza oferta produktowa składa się kilkunastu tysięcy produktów dla dzieci i młodzieży, co od samego początku było dużym wyzwaniem. Sellingo i Sellasist to dwa równocześnie działające oprogramowania, z których korzystamy na co dzień. Szczególnie znaczenie ma dla naszej pracy Sellasist, gdzie mamy możliwość odbierania zamówień z różnych platform marketplace m.in. Allegro, Ceneo itp. Dodatkowo korzystamy jeszcze z systemu Sellasist WMS do pracy w magazynie, ponieważ taka ilość dziennych zamówień wymaga od nas zorganizowanej i przemyślanej pracy. 

  1. Jakie ma Pani dalsze plany i cele względem sklepu Świętego Mikołaja?

Odpowiedź: Jedną z najbardziej oczywistych rzeczy jest rzecz jasna zwiększanie sprzedaży z roku na rok, co do tej pory się udawało. Kolejnym celem będzie poszerzenie zasięgów samego sklepu internetowego, ponieważ w dużej mierze nasza sprzedaż opiera się na wystawianiu ofert na portalach typu marketplace. Zależy nam, żeby kupujący z całej Polski kojarzyli sklep Świętego Mikołaja z miejscem, gdzie mogą kupić prezenty dla swoich pociech i będzie to ich pierwszy wybór, zwłaszcza w czasie świąt Bożego Narodzenia.

4.3/5 - (11 votes)

2 comments

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.