Gotowe rozwiązaniaPoradnik sprzedawcy

Historia sklepu sportowego studio-sport.pl

Historia sklepu sportowego studio-sport.pl

Tam, gdzie panuje pewna tradycja, tam jest prawdziwa historia. Sklep internetowy studio-sport.pl prowadzi swoją działalność od 1998 roku i od tamtego czasu utrzymuje swoje wartości oraz profesjonalne podejście do klienta. Tylko nieliczne sklepy o tej tematyce w Polsce mogą pochwalić się takim szczerym zamiłowaniem do sportu, które doprowadziło je do sukcesu. To właśnie w studio-sport.pl buty do siatkówki kupowali polscy Mistrzowie Świata, a sam sklep zyskał swoją popularność dzięki wprowadzeniu sprzętu do konkretnych dyscyplin sportowych. Tutaj nie ma miejsca na przesadzony design, ani wyprzedzającą modę. W studio-sport.pl liczą się tylko najlepsze buty sportowe przeznaczone do konkretnych dyscyplin dla ludzi z pasją!

Przeczytaj krótki wywiad z naszym długoletnim klientem

Jak wspominają Państwo pierwsze lata prowadzenia biznesu? 

Sklep sportowy Studio Sport, to projekt od samego początku dość karkołomny. Oferta dla biegaczy, specjalistyczne buty do ściśle określonych zadań sportowych, marki wyłącznie niszowe, zero komercji. Taki profil sklepu nawet dzisiaj niełatwo prowadzić, a co dopiero w 1998 roku na Warszawskim Żoliborzu, w kraju, w którym jedynie 5 % społeczeństwa deklarowało regularną aktywność sportową, gdzie większość tych 5% miała na myśli football, siłownię lub jazdę na rowerze, gdzie moda na bieganie dotrze dopiero za ok. 10 lat, gdzie większość społeczeństwa znała jedynie modne, mocno rozreklamowane marki sportowe z pogranicza mody, których nazwy zaczynają się na A. i na N. W handlu detalicznym tamtego okresu nasz sklep był jak muzyka punkrockowa – całkowicie pod prąd. Coś, co nie miało prawa się udać, trwa do dzisiaj i wciąż ma się całkiem nieźle.

Dlaczego zdecydowali się Państwo na sklep internetowy?

Sklep internetowy jest w obecnych czasach konieczny, by dotrzeć do klienta i rozwijać się na rynku. Kupują u nas zarówno amatorzy sportu, jak i zawodowcy. Nasza oferta butów halowych jest jedną z największych w Polsce, dlatego chcemy dzielić się nią nie tylko z mieszkańcami Warszawy. Poza tym możemy pokazać naszą wiedzę poprzez artykuły oraz recenzje butów biegowych zamieszczane na stronie sklepu, oraz blogu studio-sport.

Jak współpraca z Sellingo zmieniła sposób prowadzenia Państwa działalności?

Otworzyła nam nowe możliwości przedstawienia produktu. Zaczęliśmy wprowadzać w życie pomysły na prezentację butów, które wcześniej ograniczała nasza stara strona internetowa. Mamy również więcej możliwości zarządzania zapleczem sklepu. Można powiedzieć, że idziemy z duchem czasu.

Czy e-commerce jest kierunkiem, w którym rozwija się Państwa firma?

Przez lata stawialiśmy na lokalnych klientów i zaprzyjaźnione kluby sportowe oraz zawodników. Obecnie konieczne jest przedstawienie swojej oferty w internecie. Konkurencja nie śpi, a my oprócz świetnego produktu mamy do zaoferowania także wiedzę i doświadczenie. Warto się z tym dzielić szerzej.

Czy mają Państwo jakąś radę dla początkujących sprzedawców internetowych? 

W naszej branży przyświeca zasada zaufania do produktu. Sprzedajemy buty, w których sami czujemy się dobrze oraz takie, które znajdą swojego odbiorcę. Myślimy, że każdy sprzedawca powinien podobnie podchodzić do asortymentu, którym handluje w internecie.

Zobacz też: Belgijskatrawa.pl – 12 lat współpracy z Sellingo.pl

3.7/5 - (6 votes)

1 comment

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.