Newsroom

Nowe funkcjonalności w sklepie internetowym Sellingo

Nowe funkcjonalności w Sellingo

Poniżej przedstawiamy podsumowanie nowości, które pojawiły się w ostatnim miesiącu. We wrześniu wprowadziliśmy rozwiązania, które mają na celu poprawę komfortu pracy na naszych oprogramowaniach oraz stworzyliśmy funkcje, które zapewniają dodatkowe możliwości sprzedaży.

Lepsza jakość sprzedaży na Allegro

  • Na listach zestawów parametrów Allegro dodaliśmy przycisk umożliwiający odpięcie zestawu (i powiązanych z nim ofert) od Produktu Allegro. Dzięki temu usuniesz np. wygenerowany automatycznie przez serwis zestaw parametrów, który niekoniecznie pasuje do Twojej oferty.
  • Dodaliśmy obsługę czarnej listy klientów Allegro. Jest to spis klientów, którzy nie mogą kupować wystawionych przez Ciebie przedmiotów. W przypadku nieprzyjemnych doświadczeń z Kupującym możesz przy Zamówieniu w Sellasist zablokować możliwość składania kolejnych zamówień z tego konta Allegro. Jest to zdecydowanie prostsza i szybsza metoda niż dodawanie ręcznie klientów w ustawieniach serwisu. Zobacz, jak wpisać kupującego na czarną listę?
Czarna lista klientów Allegro w oprogramowaniu do zarządazania sprzedażą
  • W liście cenników dostaw Allegro dodaliśmy narzędzie umożliwiające konfigurację darmowej wysyłki. Dzięki tej opcji ustawisz do wszystkich wysyłek z Allegro możliwość bezpłatnej dostawy powyżej wskazanej kwoty. Pamiętaj, że jednym z najczęstszych kryteriów wyboru danej oferty są właśnie niskie koszty dostawy!
  • Rozszerzyliśmy integrację Wysyłam z Allegro:
    • Dodaliśmy obsługę integracji Allegro Odbiór w Punkcie. Teraz masz możliwość wyszukania właściwego punktu i nadania w nim paczki.
    • Dodaliśmy wybór metody dostawy w szablonie nadania, co ułatwi Ci wysyłanie paczek przez Wysyłam z Allegro.
    • Poprawiliśmy obsługę usługi pobrania, gdy jest dostępna w ramach danego konta Allegro. Funkcję dostosowaliśmy do zmian Allegro.
Allegro punkty odbioru w Sellingo
  • Na wydruku zamówień dodaliśmy informację o liczbie paczek, login Allegro oraz kod produktu, którym może być numer katalogowy bądź symbol. Dane te ułatwią prawidłową kompletację zamówień.

Przejrzysta księgowość

  • Na wydruku faktury oznaczonej jako wystawionej do paragonu, od 16.09 znajdziesz informację o numerze istniejącego paragonu. Funkcja jest niezmiernie przydatna w przypadku rozliczania jednej sprzedaży, dla której wydrukowany został zarówno paragon jak i późniejsza faktura, o którą poprosił klient.
  • W związku z tą funkcją możesz oznaczyć zbiorczo wystawione już faktury do paragonów. Na liście faktur stworzyliśmy nową akcję masową: Oznacz jako Faktura do paragonu oraz filtr: Faktura do paragonu.
  • Dodaliśmy możliwość filtrowania dokumentów sprzedaży po ich kodzie GTU. Przypominamy, że od 1.10.2020 przedsiębiorcy mają obowiązek stosowania kodów GTU (inaczej grup towarów i usług) w fakturach sprzedażowych. Obowiązek ten dotyczy towarów i usług wymienionych w ustawie, które są szczególnie narażone na oszustwa podatkowe. 

Aktualności dla Produktów i Zamówień

  • Funkcja eksperymentalna: Kwoty netto produktów i kosztów wysyłki w zamówieniu. Dodaliśmy możliwość wyboru pokazywania klientom zagranicznym cen netto w podsumowaniu koszyku. Funkcja ta poszerza możliwości sprzedaży transgranicznej polskich sprzedawców. Po wpisaniu NIPu zagranicznego zamiast cen brutto klient dostanie ceny bez stawki VAT. W celu włączenia tej funkcji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi klienta. Po uruchomieniu opcji znajdziesz ją w ustawieniach karty Asortyment → Produkty.
  • Na liście produktów znajdziesz nową akcję masową: Ustaw datę dostępności, aby móc zbiorczo wstawiać produkty w określonym dniu.
  • W filtrach listy produktów (EAN, Symbol i Numer katalogowy) możesz wyszukiwać produkt po fragmencie, zastępując gwiazdką nieznaną frazę np. 590*437.
  • Dodaliśmy możliwość ustawienia minimalnej wartości zamówienia dla wszystkich typów kodów rabatowych.

Udoskonalenia metod dostaw

  • Dodaliśmy funkcję dopłata za wagę. Cena za zamówienie może być determinowana konkretną wagą lub wagą i wartością zamówienia. Po przekroczeniu podanego ciężaru paczki do koszyka klienta zostaje doliczona odpowiednia kwota. Dzięki tej funkcji zaoszczędzisz pieniądze przede wszystkim na przesyłkach małogabarytowych, ale ciężkich.
  • Możesz również dodać dopłatę liczoną procentowo w zależności od wartości zamówienia. W ten sposób dodasz automatycznie wartość ubezpieczenia za przesyłkę, która jest szczególnie opłacalna w przypadku zagubienia paczki.
  • W metodach wysyłki dodano obsługę pola Symbol, którym możesz wyróżnić poszczególnych kurierów.
Orlen Paczka w Sellingo.pl
4.4/5 - (13 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.