Gotowe rozwiązania

Autoresponder oraz obsługa Dyskusji i korespondencji Allegro

Automatyczne odpowiedzi na Dyskusje i Wiadomości Allegro

Co zrobić gdy jakość sprzedaży na Twoim koncie Allegro wymaga poprawy? z Sellingo nie masz czego się obawiać! Z przyjemnością pomożemy Ci zająć się zarządzaniem sklepem internetowym oraz obsługą ofert Allegro. Kompleksowa integracja z tą platformą sprzedażową gwarantuje nam możliwości sprawiające, że praca przebiegnie szybko i sprawnie.

Serwis mierzy pięć obszarów, które powinny trzymać odpowiedni poziom, aby jakość świadczonych przez Ciebie usług była zadowalająca dla Kupujących. Należą do nich: 

  • Oceny od kupujących
  • Realizacja zamówień
  • Obsługa kupującego
  • Atrakcyjność oferty
  • Przestrzeganie regulaminu

Obsługa klienta Allegro

W tym artykule skupimy się na Obsłudze klienta, na którą głównie wpływają terminowe odpowiedzi. Masz 24 godziny (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy) na reakcje na Dyskusje i Wiadomości od kupujących. Za nieutrzymanie przynajmniej 95% terminowych odpowiedzi nie otrzymasz punktów, co może się przełożyć na utratę statusu Super Sprzedawcy. W efekcie Twoje oferty nie będą pokazywane użytkownikom w pierwszej kolejności, co może w znaczący sposób obniżyć Twoją sprzedaż. → Czytaj więcej na ten temat

Obsługa klienta Allegro w Sellingo

Jak więc pilnować tego krótkiego terminu w natłoku zamówień i prowadzenia sprzedaży też przez inne kanały? Poniżej prezentujemy Ci funkcjonalne bezpłatne narzędzia, które rozwiążą Twój problem. 

Dyskusje Allegro

Nasze narzędzie Allegro Dyskusje umożliwia zarządzanie dyskusjami, wysyłanie wiadomości i załączników, a co najważniejsze pozwala na udzielanie automatycznych odpowiedzi na wiadomości od Kupujących. W Panelu Administracyjnym swojego sklepu możesz odbierać i wysyłać maile i załączniki. Powiadomienia o nowych wiadomościach pojawiają się w Komunikatach na stronie głównej Twojego sklepu. Dzięki temu możesz na bieżąco reagować na problemy Kupujących.  Dyskusje powiązane są z zamówieniami, więc łatwo odnajdziesz, czego dotyczy dana sytuacja. Największą jednak zaletą naszej funkcjonalności jest zdecydowanie możliwość włączenia automatycznych odpowiedzi w dyskusjach. 

Dyskusje Allegro - konfiguracja w Panelu Administracyjnym Sellingo

Autoresponder to bardzo pożądana przez Sprzedawców funkcja, ponieważ, aby zachować status Super Sprzedawcy, należy udzielić odpowiedzi na rozpoczętą dyskusję w ciągu 24 godzin. Dzięki nam nie stracisz swojej renomy przez natłok pracy! Treść wiadomości z łatwością dostosujesz do swojej komunikacji z klientem. W ustawieniach możesz zaznaczyć, aby autoresponder był wysyłany tylko w odpowiedzi na pierwszą wiadomość klienta. Możesz także ustawić osobne szablony wiadomości w godzinach pracy Twojego sklepu i poza nimi. 

Możesz także ustawić osobne szablony wiadomości w godzinach pracy Twojego sklepu i poza nimi w Sellingo.

Korespondencja Allegro

Korespondencja Allegro to narzędzie działające na takiej samej zasadzie jak Dyskusje, tylko przypisane do zwykłej komunikacji z klientami, którzy zazwyczaj mają po prostu pytania odnośnie Twojej oferty. Allegro również monitoruje czas odpowiedzi na Wiadomości i obniża punkty za brak terminowego kontaktu z klientem. Statystyki dotyczące Jakości sprzedaży powinny być dla Ciebie bardzo istotne. Zasada jest prosta: Im lepsze opinie i wyższy poziom obsługi, tym większa szansa na zwiększenie sprzedaży. Dlatego w sekcji Wiadomości możesz również wykorzystać autoresponder i ustawić dedykowane treści.

Jakie korzyści niesie za sobą obsługa Dyskusji i Korespondencji w Sellingo?

  • Zarządzanie korespondencją i realizacją zamówień w jednym Panelu.
  • Szybsza i bardziej profesjonalna obsługa klienta.
  • Powiązanie wiadomości automatycznie z zamówieniem.
  • Możliwość ustawienia automatycznych odpowiedzi w Dyskusjach i Wiadomościach.
  • Indywidualne ustawienie treści i godzin wysyłki autorespondera.
  • Brak utraty punktów potrzebnych do statusu Super Sprzedawcy.

Nasze narzędzia działają w ramach nawet najniższego abonamentu. Po założeniu sklepu, w okresie próbnym możesz już korzystać z pełnego zarządzania korespondencją Allegro. Jeśli nie korzystasz z Sellingo i nadal zastanawiasz się, gdzie założyć sklep internetowy, przetestuj nasze oprogramowanie!

Sprzedaż przez Allegro z Sellingo – największe korzyści

Sellingo oferuje kompleksowe rozwiązanie dla sprzedaży na Allegro. Dzięki niemu możesz:

  • wystawiać i zarządzać ofertami w Allegro bezpośrednio z Panelu Administracyjnego Sellingo,
  • automatycznie synchronizować stany magazynowe, ceny i opisy produktów między Sellingo a Allegro,
  • korzystać z automatycznych zwrotów prowizji od Allegro,
  • wystawiać wiele ofert jednocześnie,
  • tworzyć zestawy ofert i korzystać z funkcji dynamicznych zestawów Allegro,
  • automatycznie wystawiać oferty na Allegro,
  • automatycznie zamykać niesprzedane oferty na Allegro,
  • korzystać z wielu innych automatyzacji, które ułatwią Ci sprzedaż na Allegro.

Sprzedaż przez Allegro z pomocą możliwości oprogramowania dla sklepów internetowych Sellingo to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży i poprawę efektywności swoich działań. Dzięki Sellingo możesz w pełni wykorzystać możliwości Allegro i osiągnąć sukces w e-commerce.

3.9/5 - (8 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.