Gotowe rozwiązania

Ile kosztuje sklep internetowy?

Ile kosztuje sklep internetowy?

Rozwój sprzedaży internetowej jest nieuniknioną kwestią, ponieważ utrzymanie się na powierzchni prowadząc wyłącznie sprzedaż bezpośrednią, graniczy z cudem. Sklep internetowy kanał dystrybucji, o który powinieneś zadbać równocześnie z rozpoczęciem swojej działalności handlowej oraz otwarciem sklepu stacjonarnego.

Warto jednak wspomnieć, że równie dobrze możesz prowadzić swoją działalność gospodarczą wyłącznie w internecie.

Pojawia się jednak problem ceny, jaką będziesz musiał ponieść, startując od zera ze sklepem internetowym. Elementy jakie musisz uwzględnić to m.in. przygotowanie grafik, rozplanowanie układu kategorii oraz podstron. Warto sięgnąć po pomoc profesjonalistów, także z dziedziny pozycjonowania, aby już od początku rozpocząć żmudną drogę na szczyty wyników wyszukiwania. Spróbuj od początku budować markę, jaka ma zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Ile kosztuje sklep internetowy? Czy koszt sklepu internetowego musi być aż tak przytłaczający? NIE, czego dowodem jest Sellingo.pl.

Gotowy sklep internetowy na Sellingo – cena

Jest to zaawansowana platforma internetowa, która umożliwia szybkie rozpoczęcie sprzedaży w sieci, przy minimalnym obciążeniu finansowym. Sklep internetowy nie jest zatem żadnym problemem – wystarczy odrobina chęci i podstawowe umiejętności i niewielki budżet, aby rozpocząć zdobywanie rynku bez dodatkowych nakładów finansowych. Będziesz w stanie wstępnie skonfigurować i włączyć swój portal, już nawet w 10 minut.

Sklep internetowy na Sellingo – omówienie

Sklep internetowy na Sellingo - statystyki

Proponowana przez nas platforma została napisana od początku do końca przez doświadczonych programistów, nie jest więc tworem bazującym na darmowym rozwiązaniu, którego kod źródłowy jest zwykle bardzo dziurawy i podatny na ataki. Sięgając po naszą ofertę, wybierasz bezpieczeństwo i w pełni funkcjonalny system. Jaki jest więc początkowy koszt sklepu internetowego?

Nie przyjdzie Ci zapłacić nawet złotówki, jeżeli wybierzesz pakiet darmowy na 30 dni. Posiada on pełną funkcjonalność, nie ma limitów w liczbie wprowadzonych do oferty produktów, czy nawet limitu zamówień. Oczywiście, nie zapłacisz też żadnej prowizji od sprzedaży. Idąc za wymaganiami prawnymi warto podkreślić – Sellingo.pl jest zgodny ze standardem narzuconym przez RODO.

Naliczane w Sellingo opłaty zależą od limitu pojemności (500 MB), co oznacza, że masz ograniczoną ilość miejsca na serwerze przeznaczoną na pliki (różnego typu grafiki itd.). Moment, w którym pojemność zacznie być niewystarczająca, zwykle zbiega się z etapem, na którym sklep zaczyna już zarabiać.

Co wyróżnia nasze oprogramowanie?

Przy instalacji sklepu dostępna jest tzw. skórka domyślna, na którą nie będziesz miał dużego wpływu, jednak sam sklep internetowy będzie w pełni responsywny (czyli osoby wchodzące na portal ze sprzętu mobilnego – takiego jak telefon bądź tablet – nie będą miały problemu z jego przeglądaniem). Sklep internetowy będzie skalował się automatycznie do rozmiaru ekranu, jakim dysponuje potencjalny klient, umożliwiając mu płynne przeglądanie oferty.

Istnieje możliwość sięgnięcia po konfigurator wyglądu sklepu internetowego, tak samo jak skorzystanie z indywidualnego projektu, który możesz dostarczyć naszym specjalistom, celem wdrożenia (tutaj jednak mogą pojawić się koszty dodatkowe). Sellasist.pl oferuje także obsługę zewnętrznych kanałów sprzedaży, takich jak Allegro (do 200 aktywnych ofert w darmowym pakiecie). Warto podkreślić, że sama liczba obsługiwanych kont Allegro jest nielimitowana, a zamówienia, jakie spływają tą drogą, są pobierane na bieżąco.

Jakie integracje są w cenie sklepu Sellingo.pl?

Jak widzisz, koszt założenia i prowadzenia sklepu internetowego, gdy skorzystasz z naszej oferty, jest tak naprawdę znikomy. Kolejną kwestią jest dostęp w ramach oprogramowania do rozbudowanej bazy kurierów (między innymi InPost, DHL, UPS, Poczta Polska), systemów płatności internetowych (Tpay.com, DotPay, PayU, PAYPAL, Przelewy24.pl, Raty Santander), jak i integracja z porównywarkami cenowymi (np. Ceneo, Domodi, Nokaut i Skąpiec). Oczywiście, istnieje możliwość przygotowania przez Ciebie własnych szablonów opisów, parametrów, cenników dostaw bądź usług dodatkowych i nie jesteś zdany na z góry określony wygląd tychże podstron. To nie wszystko, na co możesz liczyć w każdym z naszych pakietów – zachęcamy do zapoznania się z ofertą!

4.4/5 - (23 votes)

5 comments

  1. Łukasz 10 lutego, 2020 at 15:07 Odpowiedz

    brzmi całkiem spoko. dobre rozwiązanie dla tych, którzy dopiero zaczynają sprzedawać w internecie i nie stać ich na abonament.

    • sellingo 14 lutego, 2020 at 11:06 Odpowiedz

      Jak najbardziej, wielu sprzedawców części samochodowych posiada własny sklep. Klienci bardzo często szukają części w internecie.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.