Skuteczna sprzedaż online

Gotowi na wiosnę i lato? Grilloholicy już na Was czekają!

Gotowi na wiosnę i lato? Grilloholicy już na Was czekają!

Jak co roku witamy co rusz nowych klientów, a tym razem przedstawiamy Grilloholików, dla których wykonaliśmy sklep internetowy z indywidualnym projektem graficznym. Wiosna już się zbliża, a tym samym nasza słynna majówka, na której nie może zabraknąć grilla. Sklep internetowy grilloholicy.pl został stworzony przez nas na zlecenie ludzi z pasją, którzy kochają grillować, mają do zaoferowania najlepsze sprzęty i chcą się dzielić swoją wiedzą! Dedykowane funkcje i rozwiązania dodane do sklepu Sellingo sprawiają, że sklep Grilloholików jest niezwykle przyjazny klientom i przyciąga coraz więcej osób.

Miłość do grilla pierwszym krokiem do biznesu

Kto powiedział, że miłość do jedzenia nie może się przerodzić w dochodowy biznes? Właściciel firmy Gilloholicy działa na polskim rynku od ponad 15 lat i nie bał się przekuć swojej pasji i znajomości branży do robienia grilla w sklep internetowy i profesjonalny salon sprzedaży prowadzony w Rzeszowie, w którym kupują ludzie podzielający tę miłość do grillowania. Na specjalne życzenie naszego klienta stworzyliśmy indywidualny projekt graficzny strony głównej oraz zakładek. Dodatkowo dostosowaliśmy w dużej mierze sklep do mediów społecznościowych z naciskiem na serwis YouTube, gdzie nasi Grilloholicy prężnie działają i dzielą się swoją wiedzą. Chcesz zobaczyć, jak to wygląda? Koniecznie zajrzyj na https://grilloholicy.pl/

Pytania do Grilloholiców – przeczytaj wywiad.

  1. Skąd wziął się pomysł na to, aby sprzedawać grille?

Odpowiedź: Przez wiele lat pracowałem jako szef sprzedaży w firmie, która działa na Polski rynku jako główny dystrybutor jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek grilli premium. Zdobyte doświadczenie, rosnąca w Polsce popularność grillowania i gotowania na świeżym powietrzu i przede wszystkim moja pasja do grillowania doprowadziły mnie do uruchomienia swojej firmy i stworzenia marki Grilloholicy. 

Przeczytaj również: Świat zabawek zamknięty w sklepie online

  1. Czy pasja do grillowania sprawia, że sklep internetowy działa lepiej niż konkurencyjne biznesy?

Odpowiedź: Moja olbrzymia pasja do grillowania i gotowania z pewnością pomaga. Jednak nie jest to decydujący czynnik. Moim zdaniem prowadzenie biznesu z pasją i zaangażowaniem jest równie istotne jak wiedza na temat rynku, konkurencji, targetu klientów oraz doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu. Dodatkowo skuteczna realizacja strategii marketingowej, bardzo dobra obsługa klienta, szeroki wybór produktów, konkurencyjne ceny, a także wyjątkowe cechy wyróżniające ofertę od konkurencji są kluczowe dla sukcesu sklepu internetowego z grillami.

  1. Jaką macie radę dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą pójść o krok dalej i założyć sklep online?

Odpowiedź: Żeby się nie bali, ale jednocześnie byli gotowi na czekające ich wyzwania związane z potrzebą włożenia olbrzymiej pracy w każdy etap tworzenia wymarzonego sklepu www. Nazwa sklepu, wybór platformy, na której oparty będzie sklep, grafika, drzewa kategorii, umowy z pośrednikami w transporcie i w płatnościach, zatowarowanie sklepu i przygotowanie opisów, to wszystko praca, które nie można ominąć! Założenie sklepu internetowego wymaga czasu, pracy i zaangażowania. Jednak odpowiednio przygotowana strategia (dobry plan jest kluczowy), solidne badania rynku oraz dobra realizacja planu mogą przynieść pozytywne efekty i sukces!

  1. Czy sklep internetowy na Sellingo.pl poszerzył Wam możliwości sprzedaży i sposoby dotarcia do klientów?

Odpowiedź: Zdecydowanie tak! Łatwe zarządzanie sklepem, m.in. w obszarach towarowania sklepu, wprowadzania opisów i integracji z pośrednikami, odjęły nam bardzo dużo pracy i dawały pewność, że sklep będzie działał poprawnie, bez konieczności angażowania w proces specjalistów od programowania!

  1. Jakie są Wasze plany na przyszłość, czy Wasz rozwój będzie wiązał się z nowymi produktami, czy usługami?

Odpowiedź: Nasze plany dotyczą ciągłego rozwijania oferty i dostarczania nowych narzędzi, które pozwolą naszym klientom porównywać produkty! 

4.2/5 - (16 votes)

1 comment

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.