Sprawdź, jakie zmiany wprowadziliśmy w Sellingo
Sprawdź, jakie zmiany wprowadziliśmy w Sellingo
Za nami koniec I kwartału 2021 roku. Był to okres, w którym nie próżnowaliśmy i cały czas wprowadzaliśmy udoskonalenia dla oprogramowania Sellingo. Zmienione lub dodatkowe funkcjonalności, mają stworzyć jeszcze lepsze środowisko naszym klientom do zwiększenia sprzedaży. Wprowadzone rozwiązania zapewniają wygodę pracy i ułatwiają konsumentom poruszanie się po sklepie internetowym.
Nowe integracje
Szeroka gama integracji sprawia, że każdy znajdzie dla siebie właściwą drogę procesu zakupowego.
- Dodaliśmy integrację z serwisem Opineo, popularnym systemem rekomendacji sklepów internetowych. Weryfikacja opinii to często ostatni krok przed wyborem konkretnego sklepu, dlatego warto gromadzić jak najwięcej pozytywnych ocen na dedykowanych platformach. Gotowa integracja umożliwia Opineo.pl automatyczne wysłanie prośby do Twoich klientów o wystawienie opinii na temat zakupów w sklepie. Integrację wraz z opiniami Ceneo znajdziesz w kartach Integracje → Opinie.
- Dodaliśmy firmę dystrybuującą na terenie Europy No Limit do oferty przewoźników.
- W integracji z kurierem GLS umożliwiliśmy pobieranie statusów przesyłek. Nie musisz logować się już na stronę przewoźnika, aby zobaczyć progres z doręczenia paczki. Aby funkcja działała poprawnie, w ustawieniach metody dostawy należy uzupełnić pola Login/Hasło do API statusów przesyłek.
Ułatwienia w integracji z Allegro
Słuchamy naszych klientów, dlatego wprowadzamy ciągłe udoskonalenia w połączeniu z Allegro.pl.
- Nowa funkcja eksperymentalna: Allegro wielowariantowość. Oferta wielowariantowa jest zbiorem ofert tego samego produktu w różnych wariantach, takich jak odmienne kolory, waga lub rozmiar. Dzięki temu rozwiązaniu klient w ofercie wybierze kolor i rozmiar koszulki, która go interesuje i szybko doda do koszyka produkt o poszukiwanych cechach. Zobacz, jak włączyć Allegro wielowariantowość.
- Dodaliśmy obsługę pola Sygnatura w ofertach Allegro. Możesz ją włączyć w ustawieniach karty Integracje -> Allegro.
- Integracja (w wersji eksperymentalnej) Wysyłam z Allegro. To nowe narzędzie Allegro.pl ułatwiające zarządzanie przesyłkami na platformie. Sprzedawca ze wskazanego adresu utworzy i wydrukuje etykiety nadawcze oraz zamówi kuriera po odbiór paczek. Serwis oferuje kilku przewoźników, do których dostęp jest przyznawany indywidualnie dla każdego konta. Możesz podpiąć swoje umowy lub korzystać z umowy z Allegro. Sprawdź, jak uruchomić integrację.
- Dodaliśmy obsługę niestandardowych parametrów Allegro. Teraz w edytorze zestawów parametrów dodasz własne pola i wartości, które pozwolą na wystawienie zindywidualizowanych ofert.
Rozwiązania dla poprawy SEO
Wprowadziliśmy funkcje, które poprawią widoczność Twoich produktów w wyszukiwarce Google oraz pozwolą naszym klientom na podjęcie decyzji o zakupie.
- Dodaliśmy możliwość włączenia funkcji zapamiętującej użytkownika podczas logowania. Osoba, która nie wyloguje się z konta, zamknie przeglądarkę i ponownie wejdzie na stronę, wciąż będzie zalogowana. Funkcję włączysz w ustawieniach klientów.
- Dodaliśmy nowe narzędzie umożliwiające konfigurację metatagów.
- Wprowadziliśmy rozwiązanie, dzięki któremu aktualności powiążesz z produktami. Klient będzie widział wybrane produkty pod treścią wpisu. Ta funkcja pomoże Ci zwiększyć liczbę konwersji w sklepie. Produkty dodasz w procesie tworzenia „Aktualności”.
- Podłączyliśmy możliwość włączenia modułu Google Tag Manager i Data Layer, umożliwiających szybkie i łatwe aktualizowanie kodów śledzenia na Twojej stronie. Dzięki nim możesz monitorować zachowania klientów w Twoim sklepie i tym samym podjąć decyzję o wprowadzeniu właściwej strategii marketingowej. Aby uruchomić narzędzie, należy wejść w Integracje → Google → Typ Google Analytics → Google Tag Manager. Dowiedz się, jak wstawić kod w sklepie Sellingo.
Przydatne funkcjonalności
Wprowadziliśmy rozwiązania, które ułatwią obsługę produktów i zamówień.
- W edycji zamówienia stworzyliśmy możliwość pobrania danych firmy z GUS (po kliknięciu edycji adresu). W dokumentach sprzedaży natomiast również znajdziesz wyszukiwarkę firm, która umożliwia pobranie i uzupełnienie danych klienta, z bazy GUS, na podstawie wprowadzonego NIP w formularzu.
- W karcie Asortyment → Szybkie zmiany dodaliśmy możliwość edycji cen we wszystkich walutach.
- Umożliwiliśmy zapisanie historii zmiany statusów przesyłek. Podgląd historii statusu danej przesyłki jest dostępny z poziomu Menadżera Wysyłek oraz panelu zamówienia (w obszarze informacji o listach przewozowych, obok aktualnego statusu). Ponadto każda zmiana statusu jest widoczna w logach czynności.