Gotowe rozwiązaniaSkuteczna sprzedaż online

Łatwiejsze zarządzanie wiadomościami w sklepie Sellingo

Łatwiejsze zarządzanie wiadomościami w sklepie Sellingo

Nowa funkcja usprawniająca proces komunikacji! Aktualizacja w systemie, która ułatwi wymianę wiadomości i zoptymalizuje podgląd dotyczący poprawnego działania rozmaitych interakcji w Twoim sklepie internetowym. 

Sklepy internetowe budują zaufanie i lojalność klientów przy pomocy sprawnie działającej, szybkiej i klarownej komunikacji. Interakcja z kontrahentem może przebiegać na wielu płaszczyznach, najczęściej odbywa się ona jednak dwutorowo w formie wiadomości e-mail oraz sms. 

Jak zyskać pełną kontrolę nad interakcjami opartymi na usługach, które oferują Twoje sklepy internetowe?

W tym miesiącu pojawiła się nowa karta o nazwie Skrzynka nadawcza, można ją znaleźć w panelu administracyjnym Sellasist w zakładce Poczta. Aktualizacja ta umożliwia podgląd wiadomości email i SMS wysyłanych przez Twoją usługę, wyświetla ona również informację o poprawnym funkcjonowaniu oraz ewentualnych problemach mogących wystąpić w Twoich sklepach internetowych. Ta wyżej wspomniana dodatkowa usługa w Sellasist umożliwia efektywne zarządzanie i monitorowanie wysyłanych wiadomości, zapewniając jednocześnie łatwy dostęp do szczegółowych informacji na ich temat.

Jak obsługiwać Skrzynkę nadawczą?

W zakładce Poczta ⇨ Skrzynka nadawcza ukaże się tabela z następującymi kolumnami.

  • Rodzaj wysyłki: Typ wiadomości (email lub SMS).
  • Nadawca/Błąd wysyłki: Konto, z którego wiadomości zostały wysłane.
  • Odbiorcy: Adresaci wiadomości.
  • Zawartość: Tytuł maila i nazwa załącznika.
  • Zamówienie: Numer zamówienia powiązanego z wiadomością.
  • Status: Status wiadomości – WYSŁANO (kolor zielony) lub BŁĄD (kolor czerwony). Znajdują się tu także dwie daty i godziny – zlecenia oraz wykonania.
  • Akcje: Opcja usunięcia wiadomości z panelu.

W momencie gdy wiadomość oczekuje na wysłanie, lub pojawia się jakiś błąd w kolumnie-Akcje wyświetli się ikona informująca o wymuszeniu ponownego jej wysłania. Po naprawieniu błędu można kliknąć ikonę koperty w celu ponownego wysłania wiadomości.

Filtracja wiadomości

Skrzynka odbiorcza wyposażona jest w możliwość filtrowania wiadomości, znajdziesz je po kliknięciu opcję Pokaż filtry (W prawym górnym rogu). 

Rodzaj wyświetlanych wiadomości dzieli się na trzy opcje:

  • Wszystkie
  • Email
  • SMS

W zakładce Skrzynka nadawca wiadomości możemy również określić ramy czasowe dotyczące wysyłki oraz wpisać email lub numer telefonu odbiorcy.

Ważne!

Po upływie tygodnia wiadomości są usuwane, nie dzieje się to jednak automatycznie, do takiego procesu dochodzi wyłącznie gdy po upływie siedmiu dni od wysłania kontynuujemy korespondencję mailową. W chwili gdy nie wysyłamy nowych maili, stan skrzynki nadawczej nie ulegnie zmianie. 

Dodatkowe informacje 

Domyślnie wyłącznie główny administrator posiada dostęp do nowej zakładki, może on jednak nadać uprawnienia do jej użytku innym.

W celu  zoptymalizowania procesów dotyczących poprawnego działania rozmaitych interakcji związanych z Twoim sklepem internetowym w logach zamówień dodano także informację o wysłanych wiadomościach SMS.

5/5 - (1 vote)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.