Newsroom

Linen House – elegancja prostoty w Twoim wnętrzu. Sklep Sellingo z pościelą lnianą

Linen House – elegancja prostoty w Twoim wnętrzu. Sklep Sellingo z pościelą lnianą

Zapraszamy do fascynującego świata wzornictwa i wygody. Dzisiaj rozmawiamy z przedstawicielem Linen House, liderem w dziedzinie luksusowego wyposażenia wnętrz. Dowiedz się, jakie inspiracje kierują ich projektami oraz jakie trendy kształtują świat aranżacji wnętrz. Przygotuj się na podróż po świecie pięknych tkanin i wyjątkowej elegancji, która wypełnia każdy dom – przeczytaj wywiad z właścicielką sklepu internetowego Linen House Urszulą Szyling.

Pani sklep robi dobre wrażenie na osobach przeglądających stronę internetową pierwszy raz. Podpytałam o to uczestników webinaru na temat copywritingu, który współprowadziłam. Linen House można przedstawić jako przykład estetycznego i funkcjonalnego sklepu skonfigurowanego w pełni samodzielnie przez sprzedawcę na oprogramowaniu Sellingo. Kto jest autorem przedsięwzięcia, jakim jest sklep internetowy i skąd pomysł na sklep właśnie z tekstyliami lnianymi?

Jest mi niezmiernie miło, że nasz sklep przykuł Pani uwagę. Każde miłe słowo na temat tego co tworzymy, dodaje nam skrzydeł i motywuje do dalszego działania. Na pomysł szycia pościeli wpadłam szukając miejsca, gdzie razem ze swoją mamą, Alicją, będziemy mogły się spełniać. Musiałyśmy połączyć jej ogromną chęć szycia z moją kreatywnością. Nie podpisałybyśmy się pod niczym co nie jest najwyższej jakości.

Aspekt ekologiczny był niemniej istotny. Dodatkowo od zawsze dużo przyjemności sprawiało mi urządzanie wnętrz. Nie pamiętam dokładnie momentu, kiedy temat pościeli lnianej pojawił się po raz pierwszy, ale do dzisiaj wydaje mi się, że nie ma nic, co dawałoby nam równie wiele satysfakcji.

Ile czasu zajęła Pani praca nad sklepem, aby pomysły i wizje stały się rzeczywistością w tym przedsięwzięciu?

Przed uruchomieniem strony internetowej miałyśmy przed sobą 3 główne wyzwania – urządzenie naszej pracowni, uszycie pierwszych tekstyliów i zrobienie zdjęć. Na początku skupiłyśmy się na lnianej pościeli i początkowo tylko ona była w naszej ofercie. Sklep wystartował po ok 2 miesiącach czyli w kwietniu. Stopniowo wprowadzałyśmy kolejne produkty takie jak tekstylia kuchenne czy termofory z pestek wiśni. Mamy w planach mieć bardzo szeroki asortyment lnianych tekstyliów, więc po upływie roku wciąż jesteśmy na etapie rozwoju i cały czas pracujemy nad sklepem. 

Linen House - sklep na oprogramowaniu Sellingo

Z jakiego materiału szyte są tekstylia oferowane przez Linen House? Czy może Pani powiedzieć skąd pozyskuje Pani len?

Początkowym zamysłem było stworzenie sklepu opartego na 100% lnie pochodzącym od polskiego producenta. W 99% trzymamy się tej zasady, poza jednym wyjątkiem. Udało nam się stworzyć produkt, którego nie ma na polskim rynku i są to kołdry bezposzewkowe. Oferujemy kołdry lniane, ale w związku z wieloma zapytaniami poszerzyłyśmy ofertę o kołdry bawełniane. Poza tym nic się nie zmieniło – kiedy mówimy o lnie, zawsze jest 100% i pochodzi z Polski, z czego jesteśmy bardzo dumne.

Kuchnia i jadalnia - kategoria produktowa w sklepie Linen House

W jaki sposób szyte są produkty?

Aby przedstawić cały proces najłatwiej będzie, jak zacznę od początku, czyli od złożenia zamówienia. Większość zamówień składana jest przez stronę internetową. Sklep został skonfigurowany w ten sposób, by każdy miał możliwość stworzenia idealnego dla siebie zestawu. Oferujemy bardzo dużo wariantów kolorystycznych jak i rozmiarów.

Można wybrać dowolne poszewki na poduszki i kołdry, a dodatkowo każdy element pościeli może być w innym kolorze. W związku z różnorodnością potrzeb naszych klientów do szycia przystępujemy dopiero po otrzymaniu zamówienia. Każda rzecz wykrajana jest z osobna, co pozwala nam na zachowanie najwyższej jakości i dokładności oraz modyfikowanie produktów zgodnie z życzeniem klienta. Po wykrojeniu całość szyta jest również w naszej szwalni, dzięki czemu mamy 100% wpływ na efekt końcowy.

Jakie są główne cechy lnianej pościeli oferowanej przez Linen House?

Przede wszystkim jest to produkt w pełni polski, o co bardzo dbamy. Używamy polskich materiałów, z których we własnej pracowni tworzymy wspaniałe tekstylia. Tkanina lniana ma wiele dobrych dla naszego zdrowia cech. Ma właściwości termoregulacyjne, świetnie chłonie wilgoć, jest antyalergiczna i pozwala naszej skórze oddychać.

Poza tym len to jedna z najbardziej trwałych tkanin. By służył przez długie lata, przywiązujemy dużą wagę do dokładnego, trwałego szycia. Nasza pościel jest obszywana dwa razy, co przynosi dwa pozytywne skutki. Szwy są wyjątkowo trwałe, a pościel ma estetyczne wykończenie również od środka. 

Jak długo trwa realizacja złożonego i opłaconego zamówienia na lnianą pościel? Na stronie jest umieszczona informacja o szyciu na miarę, proszę opowiedzieć, jak wygląda złożenie indywidualnego zamówienia w Pani sklepie.

Większość zamówień realizujemy do 2 dni roboczych. Deklarowany czas wysyłki to 5 dni i nigdy nie przekraczamy tego terminu. By złożyć zamówienie indywidualne można kontaktować się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Zawsze zachęcam do rozmowy przez telefon, dzięki czemu łatwiej mi zrozumieć potrzeby naszych klientów i ewentualnie doradzić. Aktualnie nie mamy sklepu stacjonarnego, więc rozmowa przez telefon chociaż częściowo pozwala mi poznać nasze klientki.  

Zasłony w sklepie Linen House

Proszę powiedzieć w jaki sposób pakowane są produkty Linen House, gdy są przeznaczone do wysyłki dla klienta?

Zawsze lubiłam pakować paczki prezentowe. Jak się okazało jest to bardzo mile widziane i doceniane również przez naszych klientów. Zgodnie z zamysłem naszego sklepu wszystko staramy się robić w sposób jak najmniej szkodliwy dla naszej planety. Używamy jedynie papierowych opakowań i taśm, dodajemy bawełniane sznurki. Przy wykorzystaniu tych 3 rzeczy i odrobiny wyobraźni tworzymy paczki w taki sposób, by każdy kto otwiera od nas przesyłkę czuł się wyjątkowo. Według mnie obdarowanie siebie i otaczanie się naturalnymi, dobrymi dla naszego zdrowia tkaninami jest czymś wspaniałym i staram się, aby było w tym jak najwięcej przyjemności.

Czy klienci trafiają na Pani sklep przez media społecznościowe? Widzę, że aktywnie Pani działa na Facebooku i Instagramie, czy sprawia to Pani radość, czy raczej ceduje Pani tego typu działania na pracowników?

Konta społecznościowe prowadzę sama. Zależy mi na tym, by nasza marka była jak najbardziej autentyczna i tylko takie rozwiązanie daje mi pewność, że tak będzie. Dzięki temu też, to ja mam kontakt z osobami, które równie bardzo kochają len co my, a to daje mi bardzo dużo przyjemności. 

https://linenhouse.pl

Proszę powiedzieć jak trafiła Pani na oprogramowanie Sellingo i czy sprawdza się ono w praktyce w prowadzeniu sklepu internetowego?

Przy wyborze platformy do prowadzeniu sklepu wyszukałam w Internecie najbardziej popularne i stworzyłam listę propozycji wypisując plusy i minusy każdej z nich. Na tej podstawie wybrałam Sellingo. Jest zbudowany w bardzo domyślny sposób i cały proces tworzenia sklepu, jak i obsługi zamówień nie przysparza mi żadnych problemów, zatem aktualnie nie rozważam zmiany. 

Dziękuję za wywiad i życzę udanej sprzedaży!

Również serdecznie dziękuję!

5/5 - (1 vote)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.