Gotowe rozwiązaniaNewsroom

Jak wybrać idealny szablon do sklepu internetowego?

Jak wybrać idealny szablon do sklepu internetowego?

Z zakupów w sieci korzystają już niemal wszyscy – jest to wygodny, tani i szybki sposób na zatowarowanie domu. Rynek e-commerce przeżywa rozkwit, jednak wzrost zainteresowania sklepami internetowymi to też przede wszystkim wzrost konkurencji. Jak więc przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i sprawić, żeby użytkownik pozostał akurat w Twoim sklepie internetowym?

Jednym ze sposobów na udaną konwersję jest starannie zaprojektowany sklep internetowy, czyli taki, który będzie przyjazny odbiorcom. Twoja strona online przede wszystkim musi ładować się szybko, poruszanie się po niej powinno być intuicyjne, znajdowanie informacji proste, a zainstalowane wtyczki do płatności czy obsługi wysyłek nie mogą sprawiać klientowi problemów. Warto więc zainwestować swój w czas w staranne przygotowanie sklepu internetowego. Z Sellingo będzie to sama przyjemność! Przedstawiamy Ci pomysł na nowy wygląd Twojego sklepu, jaki stworzysz dzięki nowoczesnym skórkom z kolekcji Harmony. Kreacja jest maksymalnie uniwersalna, tak aby każdy klient mógł przystosować ją do swojej branży. 

Czy wygląd sklepu internetowego ma znaczenie?

Oczywiście, że tak. Zachęcająca wizualnie strona ma olbrzymi wpływ na pozytywny wizerunek Twojego brandu. Nowoczesne rozwiązania, szybkość ładowania elementów na stronie, responsywne, wysokiej jakości zdjęcia i grafiki, intuicyjne menu oraz dobrze wyeksponowane zakładki są kryteriami, które biorą pod uwagę nawet roboty Google, poruszając się po Twojej stronie. Jeśli one nie będą zadowolone z odbioru, to tym bardziej pozytywnej oceny nie pozostawi również użytkownik.

Kreacja strony głównej, wizualizacja produktów oraz informacji na ich temat, a dalej wygląd koszyka, który ostatecznie przekona klienta do finalizacji zakupów, są najważniejsze w odbiorze. Nie bez przyczyny mówi się, że wygląd wpływa na nasz wizerunek i pierwsze wrażenie, które może przekonać innych do utrzymywania z nami relacji. 

Atrakcyjna strona główna i ekspozycja produktów

W branży e-commerce nie przekonasz klienta rozmową, dlatego tym większą uwagę musisz przywiązać do oprawy zewnętrznej. Tutaj Sellingo wychodzi naprzeciw Twoim oczekiwaniom i prezentuje nowe skórki graficzne dla Twojego sklepu internetowego! Atrakcyjny wizualnie układ strony głównej przyciąga uwagę klienta, natomiast przejrzysta kreacja sklepu ułatwia odbiorcy odnalezienie informacji na stronie. Produkty są odpowiednio wyeksponowane, z kolei owalne przyciski CTA tworzą przyjazną otoczkę. Zgodnie z psychologią reklamy zaokrąglone kształty symbolizują spokój i harmonię, więc podświadomie witryna budzi zaufania i pozytywnie wpływa na Twoje relacje z klientem.

Dodatkowo intuicyjne menu oraz przejrzysta kreacja sklepu zwiększają pozytywne doświadczenia użytkowników strony. Dopasuj wygląd strony za pomocą zaawansowanego edytora! Kreator wyglądu Sellingo pozwala w pełni wykorzystać potencjał Twojego sklepu internetowego. Dowolnie zarządzaj ułożeniem elementów na stronie głównej, ustaw wygląd menu i filtrów, dopasuj kolorystykę sklepu, rozmieść elementy takie jak banery czy wyróżnione kategorie tak jak to sobie wyobrażasz.

Dowolnie zarządzaj ułożeniem elementów na stronie głównej, ustaw wygląd menu i filtrów w Sellingo.

Możliwość edycji skórki i dostosowania jej do własnych potrzeb

Dobrze i ciekawie zbudowany sklep internetowy jest dla klientów wyznacznikiem udanych zakupów. Odbiorcy, którzy kierują się jedynie niską ceną, częściej wybierają platformy e-commerce i marketplace, dlatego będąc na Twojej stronie, szukają czegoś więcej niż zunifikowana kompozycja i brak oryginalności. W Sellingo udostępniamy Ci estetyczny układ informacji wyświetlanych na karcie produktu oraz zaprojektowane drzewo kategorii w intuicyjny, przemyślany sposób.

Kolorystykę sklepu możesz dowolnie zmieniać, dopasowując ją do brandu i logo Twojego sklepu. Dzięki prostej edycji Twoja strona internetowa będzie spójna i przyjemna w odbiorze. Pamiętaj, że kojąca kolorystyka lub wyraziste barwy odzwierciedlają charakter Twojej strony i pozwalają na dotarcie do interesujących Cię grup odbiorców. Wygląd fontu również nie pozostaje bez znaczenia. Z Sellingo z łatwością dopasujesz zestaw kolorystyczny i rodzaj czcionki do oczekiwań Twoich klientów. Dzięki przemyślanym decyzjom wizualnym zbudujesz silną i rozpoznawalną markę! 

Uniwersalna kolekcja Harmony

W Sellingo udostępniamy Ci estetyczny układ informacji wyświetlanych na karcie produktu.  Karta produktu spełnia wszystkie wymogi wizualne, treści są czytelne i łatwe do odnalezienia. Z lewej strony dodaliśmy miniaturki zdjęć, aby umożliwić zaprezentowanie wszystkich cech produktu na zdjęciu. Przejrzyste przedstawienie oferty to klucz do sukcesu. Skórka Harmony sprawi, że Twoi klienci będą chcieli od razu włożyć wybrane artykuły do koszyka.

Szablon Modimo ma dostosowany wygląd karty produktu do specyfiki branży modowej, z kolei Patio został stworzony dla potrzeb rynku mebli. Proces zakupu w sklepie Sellingo jest płynny i szybki, formularze uprościliśmy do niezbędnych kroków zakupowych. Strona zbiera informacje z indywidualnego konta Google, co jeszcze bardziej przyspiesza finalizację zakupów. Metody płatności i dostawy są czytelnie wyeksponowane, dzięki czemu zakupy w Twoim sklepie internetowym będą dla klienta jedynie przyjemnością. Kolorystykę koszyka również możesz przystosować do wyglądu swojego sklepu.

Kolorystykę koszyka również możesz przystosować do wyglądu swojego sklepu Sellingo.

Zobacz demo sklepu: https://harmony.sellingo.pl/

Szablon dla branży modowej

Skórka Modimo została zaprojektowana z myślą o branży modowej i beauty, a także grupie docelowej – czyli użytkownikach mobilnych. Wyróżnia ją estetyczna prezentacja produktów, tak aby jak najlepiej wyeksponować ubrania, buty czy kosmetyki oraz umożliwić atrakcyjne wybieranie opcji i wariantów. W tym celu powiększyliśmy zdjęcia i umożliwiliśmy prezentacje dwóch dużych fotografii produktowych na karcie. Opis i dane techniczne zostały przeniesione na prawą stronę, a warianty zostały zaprezentowane w oddzielnych boxach.

W ten sposób do koloru bluzki przypiszesz zdjęcia, które wyświetlą się w miniaturce. Z kolei moduł z opiniami oraz powiązane produkty wyróżniliśmy na dole strony. Sklep stworzony na skórce Modimo działa szybko i intuicyjnie również na urządzeniach mobilnych, a strony produktowe oraz kroki koszyka są przystosowane do wygodnego przeglądania na smartfonach. 

Szablon graficzny dla sklepu internetowego Modimo działa szybko i intuicyjnie również na urządzeniach mobilnych.

Zobacz przykładową stronę stworzoną na skórce Modimo: https://modimo.sellingo.pl/

Kreacja dla branży mebli i wnętrz

Skórka Patio została dostosowana do potrzeb oraz specyfiki branży mebli i wyposażenia wnętrz. Układ karty produktu, a przede wszystkim wbudowany konfigurator produktu pozwalają na sprzedaż indywidualnie skonstruowanych mebli oraz innych towarów dostępnych często na zamówienie klienta. Konfigurator jest bardzo prosty i intuicyjny, przedstawia warianty (alternatywne produkty) oraz opcje (dodatkowe udogodnienia), które przypiszesz do produktu. Dzięki temu klient może stworzyć dopasowany do siebie mebel. Podobnie jak w uniwersalnej skórce Harmony opis produktu, specyfikacja techniczna, moduł opinii czy powiązane produkty pokazują się w osobny zakładkach, aby użytkownik mógł szybko do nich przejść. 

Harmony opis produktu, specyfikacja techniczna, moduł opinii czy powiązane produkty - dostosuj wygląd karty produktu w sklepie internetowym.

Zobacz przykładową stronę stworzoną na skórce Patio: https://patio.sellingo.pl/

Pozytywne doznania użytkowników

Zakładki z górnego paska, takie jak Twoje konto czy Koszyk otwierają zawartość w menu bocznym, co nie powoduje przekierowania klienta do innej strony sklepu. W ten sposób odbiorca pozostanie na stronie produktu, co może przyczynić się do dołożenia produktów do koszyka. Wymuszanie powrotu klienta do interesującej go strony poprzez akcje „Cofnij” podnosi poziom irytacji użytkownika i wpływa negatywnie na jego doświadczenia z Twoją stroną, dlatego proponowane przez nas rozwiązania mogą zwiększyć Twoje szanse na udaną konwersję. Oczywiście wpłynie to również w pozytywny sposób na optymalizację strony i tym samym poprawi widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce. 

Optymalizacja sklepu internetowego  i poprawa widoczności Twojego sklepu w wyszukiwarce.

Wysoka responsywność sklepu internetowego

Menu w sklepach Sellingo działa bardzo płynnie, stworzone zostało według najnowszych trendów w projektowaniu elementów niezbędnych dla RWD. Możesz je dowolnie zmieniać oddzielnie dla wersji desktop i mobilnej, aby jak najefektywniej wyeksponować swoją ofertę asortymentową. Do wyboru masz kilka wariantów układu headera, a także stopki sklepu. Dodając własny styl CSS, możesz dowolnie zmienić skórkę sklepu. Sklepy Sellingo są przystosowane do każdej rozdzielczości ekranu, więc nie musisz się obawiać o przesunięcia na stronie czy źle wyeksponowane opisy w przeglądarce mobilnej. 

Sklepy Sellingo są przystosowane do każdej rozdzielczości ekranu.

Indywidualny projekt sklepu internetowego

Kolejnym wyznacznikiem, jaki decyduje o zainteresowaniu klienta Twoją ofertą, są wysokiej jakości zdjęcia. Jeśli potrzebujesz dobrej jakości banerów reklamowych czy unikatowej grafiki sklepu skorzystaj z naszej oferty pakietów graficznych!

Jeśli potrzebujesz dobrej jakości banerów reklamowych czy unikatowej grafiki sklepu skorzystaj z naszej oferty pakietów graficznych! Sellingo.pl

Zalety wyglądu sklepu Sellingo

  • Maksymalnie uniwersalny
  • Kreacja sklepu dostosowana do każdej branży
  • Szablon zaprojektowany w technologii RWD
  • Atrakcyjna prezentacja produktu 
  • Wygodny szablon edycji skórki
  • Pełna dowolność kolorystyczna
  • Elastyczny układ menu i elementów sklepu
  • Konfiguracja strony głównej i układu banerów 
  • Starannie wyeksponowane filtry
  • Profesjonalny UX design 

Załóż sklep internetowy w Sellingo i zobacz możliwości Twojego nowego sklepu!

3.9/5 - (11 votes)

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymaga pola oznaczone są *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.