Loader image

Jak zmienić pakiet abonamentowy Sellingo?

  • Jak zmienić pakiet abonamentowy Sellingo?
    Zmiana pakietu na wyższy może być konieczna w przypadku, kiedy Twój sklep przekracza limity obecnego pakietu. Kiedy masz wykupiony pakiet, i zmienisz pakiet na wyższy, pozostały czas zostanie proporcjonalnie przeliczony i stosownie zmniejszony.


    Wyższe pakiety dają między innymi korzyści takie jak:

    ✓ Wyższe limity pojemności. (W pakiecie premium brak limitu).
    ✓ Wyższe limity miesięcznego transferu. (W pakiecie premium brak limitu).



    Jak mogę zmienić pakiet abonamentowy Sellingo?

    1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym
    2. Kliknij przycisk Zmień pakiet.





    3. Wybierz pakiet klikając Wybierz pakiet.



    4. Pojawi się komunikat Czy na pewno chcesz zmienić pakiet? Kliknij OK.




    Odczekaj chwilę, aż pakiet zostanie zmieniony.




    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).