Loader image

Jak stworzyć, a następnie dodać Opcję do produktu?

  • Jak stworzyć, a następnie dodać Opcję do produktu?
    Używając opcji w swoim sklepie Sellingo, możesz zaproponować klientom dodatkowy produkt, który będzie można wybrać od razu na karcie innego produktu. Klient chętniej kupi produkt, dodatkową usługę lub opcję, a Ty zrealizujesz większe zamówienie.

    PRZYKŁAD UŻYCIA

    Buty z dodatkami do wyboru





    Jak mogę utworzyć opcje?

    1. Zaloguj się do panelu administracyjnym.
    2. Przejdź do Asortyment Opcje.
    3. Kliknij Dodaj grupę opcji.



    4. Wpisz dowolną nazwę grupy, a następnie dodaj opcję, klikając Dodaj opcję.



    5. Wpisz nazwę opcji.
    6. Zapisz zmiany.



    7. Kliknij Dodaj cechę. Każda opcja może mieć wiele cech.



    8. Wpisz dowolną nazwę cechy i zapisz zmiany.




    9. Po zapisaniu zmian strona się odświeży, kliknij strzałkę przy opcji, aby zobaczyć jej cechy.


    10. Teraz możesz dostosować ustawienia cechy.

    Zmiana ceny - Podaj sumę lub procent o który będzie się zmieniała cena produktu po wybraniu opcji. Łączna cena za produkt i wybraną opcję będzie widoczna po przejściu do koszyka.
    Tryb zmiany - Wybierz czy cena produktu będzie podnoszona czy obniżana.
    Wartość - Wybierz czy cena będzie się zmieniać o procent czy konkretną kwotę.
    Waga - Wpisz wagę.
    Zdjęcie - Tu dodasz zdjęcie dla opcji.



    11. Zapisz zmiany.

    Zmiana kolejności opcji i cech

    Zmiana kolejności opcji i cech jest prosta. Wystarczy złapać myszą ich ikonę i przeciągnąć w wybrane miejsce.


    Usuwanie opcji i cech

    Aby usunąć opcję lub cechę kliknij ikonę X obok niej.


    Opcja wymagana

    Jeśli chcesz aby wybranie opcji było wymagane, zaznacz przy niej pole Wymagane.


    Jak dodać opcję do produktu?

    1. Przejdź do Asortyment Produkty.
    2. Edytuj wybrany produkt.



    3. Na karcie produktu przejdź do zakładki Warianty i opcje.
    4. Wybierz grupę opcji.



    5. Włącz opcję zaznaczając checkbox.
    6. Zapisz zmiany.




    Synchro - opcja synchronizacji służy głównie do automatycznego aktualizowania informacji o produkcie na różnych platformach i zapewnienia spójności stanów magazynowych


    7. Po włączeniu opcji możesz jeszcze dostosować jej ustawienia. Nie zapomnij potem zapisać zmian.





    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.


Zaznacz wymagane pole
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa eSprzedaż Łukasz Sadłowski, Netgraf [rozwiń] z siedzibą w Warszawie 04-607, ul. Trawiasta 58. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z usług eSprzedaż. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Sprzeciw możesz wnieść począwszy od 25 maja 2018 roku (więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj - https://esprzedaz.com/dane-osobowe).