Pełna lista funkcjonalności oprogramowania sklepu Sellingo

Wszystkie wymienione funkcje dostępne są we wszystkich pakietach abonamentowych, pakiety różnią się jedynie transferem oraz pojemnością serwera.

Klienci i zamówienia

Klienci i ich zamówienia są tym, dlaczego zakładamy sklep internetowy. Sklep ma być dla nich prosty w użytkowaniu. Prócz tego ważne jest, aby oprogramowanie sklepu służyło administratorowi i dawało możliwość szybkiego oraz łatwego zarządzania zamówieniami. Nasze oprogramowanie przygotowaliśmy tak, aby sprzedawca mógł szybko znaleźć i zarządzać zamówieniami przy okazji zwiększając jakość usług, ułatwiając kontakt i informując na bieżąco o zmianie statusu zamówienia.

Zamówienia
  • Czytelna lista nowych zamówień z najważniejszymi informacjami.
  • Statusy zamówień, automatyczne powiadomienia na e-mail (możliwość definiowania własnych oraz konfigurowania treści maila, więcej w Administracja/Statusy).
  • Wyszukiwarka zamówień po słowie kluczowym (imię, nazwisko, e-mail itd.), statusie, zakresie dat.
  • Masowa zmiana statusów.
  • Możliwość oznaczania zamówień jako ważne.
  • Tworzenie notatek do zamówienia.
  • Logi wszystkich czynności dotyczących zamówienia (zmiany statusów, wysyłanie maili itp.)
Korespondencja przychodząca oraz wychodząca
  • Wysyłanie maili do klienta bezpośrednio z karty zamówienia.
  • Odbieranie maili dotyczących zamówienia w karcie zamówienia.
  • Szybki kontakt z klientem bez potrzeby otwierania klienta poczty.
  • Wgląd w historię korespondencji z klientem do poprzednich zamówień, jeżeli kupił już coś wcześniej.
Klienci
  • Czytelna lista klientów wraz z najważniejszymi informacjami.
  • Przydzielanie rabatów indywidualnych.
  • Pełne możliwości edytowania danych klientów.
Asortyment

To w tym miejscu zarządzamy produktami, tworzymy kategorie, dodajemy producentów oraz same produkty. Prezentacja produktu jest kluczowym czynnikiem wpływającym na sprzedaż, w tym celu przygotowaliśmy szereg funkcjonalności, które pomogą w prezentacji.

  • Intuicyjna lista produktów, kategorii, producentów.
  • Nieograniczona ilość produktów, kategorii i producentów.
  • Automatyczne blokowanie możliwości zakupu produktów o zerowym stanie magazynowym.
  • Możliwość przypisania produktów do alternatywnych kategorii.
  • Waga produktu (niezbędne w przypadku ceny wysyłki zależnej od wagi).
  • Kopiowanie produktów.
  • Możliwość definiowania dostępności produktów.
  • Możliwość dodania zdjęcia i tekstu do kategorii.
  • Możliwość dodania unikalnego tytułu, opisu i słów kluczowych do produktów i kategorii.
  • Krótki i długi opis produktu.
  • Edycja opisów dzięki najlepszemu dostępnemu edytorowi wizualnemu HTML.
  • Możliwość dodawania plików do produktów.
  • Produkty powiązane.
  • Wyróżnienie produktów (nowość, promocja, produkt dnia, polecany).
  • Opinie o produktach.
Atrybuty produktów
  • Tworzenie nieograniczonej ilość atrybutów.
  • Tworzenie atrybutów wraz z możliwością zdefiniowania stałych wartości (w produkcie dodajemy lub wybieramy je z listy).
  • Wygodne zarządzanie atrybutami nawet w przypadku dużej różnorodności produktów.
Warianty produktów
  • Tworzenie grup wariantów w celu łatwiejszego zarządzania nimi.
  • Tworzenie wariantów (np. wybierz kolor) i przypisywanie do nich cech (np. zielony, czarny).
  • Stany magazynowe przypisywane do każdego wariantu osobno.
  • Czytelna i przejrzysta lista stworzonych wariantów.
  • Możliwość zmiany ceny produktu ze względu na wybrane warianty.
  • Możliwość doliczenia dodatkowej wagi ze względu na wybrany wariant.
Treść

Zarządzanie treścią w sklepie znajduje się w tym miejscu. To tu dodamy i edytujemy strony informacyjne, aktualności na stronie oraz boksy. Są tu także widoczne wiadomości wysłane z formularza sklepu.

Strony informacyjne
  • Dodawanie nowych stron informacyjnych.
  • Edycja stałych stron informacyjnych (takich jak kontakt, regulamin).
  • Zaawansowany edytor wizualny do tworzenia treści na stronach.
Boksy
  • Tworzenie nieograniczonej ilości boksów (można je wykorzystywać, jako boksy reklamowe, informacyjne, kontaktowe itp.).
  • Zarządzanie stałymi boksami na stronie (bestsellery, kontakt, produkt, producenci, najczęściej oglądane, produkt dnia, itd.).
Aktualności
  • Tworzenie nieograniczonej ilość aktualności.
  • Krótki i długi tekst aktualności.
  • Miniaturki zdjęć dodawanych do aktualności.
  • Możliwość stworzenia aktualności odnoszącej się do konkretnego produktu, kategorii.
Reklama

Bannery
  • Twórz atrakcyjne bannery bez koniecznej wiedzy graficznej.
  • Proste dodawanie bannerów.
  • Atrakcyjna prezentacja.
Kupony rabatowe
  • Możliwość dodawania kodów rabatowych.
  • Kody rabatowe dla wybranej kategorii.
  • Kody rabatowe dla gratisów dołączanych do zamówienia.
  • Dodawanie stałych kodów oraz jednorazowych.
  • Możliwość wygenerowania wybranej liczby jednorazowych kodów rabatowych.
Newsletter
  • Edytor wizualny do wysyłania maili.
  • Możliwość tworzenia wielu Newsletterów.
Statystyki

Informacja marketingowa o wielkości sprzedaży oraz popularności poszczególnych produktów jest podstawową wiedzą w długo planowych działaniach marketingowych. Przy tworzeniu tego modułu zastanawialiśmy się wraz z klientami, jaka informacja jest najcenniejsza? Otóż najważniejszą informacją jest wiedza na temat zachowań klientów w sklepie, a przede wszystkim to, czego potrzebują. Właśnie takie informacje administrator ma do dyspozycji.

  • Raporty sprzedaży.
  • Statystyki unikalnych odwiedzin.
  • Ilość zamówień złożonych przez zarejestrowanych i nie zarejestrowanych klientów.
Ustawienia

Ustawienia to miejsce, które podczas konfiguracji sklepu powinniśmy odwiedzić zanim zaczniemy dodawać produkty. To tu tworzymy statusy, które następnie będą służyć do zarządzania zamówieniami, to tu ustawiamy dostępności, koszty wysyłki i rodzaje płatności.

Statusy wiadomości
  • Prosta i czytelna lista statusów.
  • Tworzenie nieograniczonej ilości statusów (te same statusy wykorzystywane są również do zamówień Allegro).
  • Edycja treści wraz ze zmiennymi każdego statusu maila, który klient otrzymuje po zmianie statusu.
Wysyłka
  • Indywidualne koszty wysyłki dla produktów dzięki szablonom wysyłek (masz produkty, które wymagają indywidualnych kosztów, nie gabarytowe etc. Dzięki szablonom wysyłek możliwe jest przypisanie indywidualnych kosztów wysyłek dla wybranego produktu).
  • Tworzenie nieograniczonej ilości wysyłek.
  • Możliwość dodania krótkiego opisu do wysyłki.
  • Koszt wysyłki zależny od wagi zamówienia.
  • Stały koszt wysyłki.
  • Darmowa wysyłka po przekroczeniu wybranej sumy zamówienia.
  • Proste przypisywanie płatności do konkretnej wysyłki.
  • Możliwość edycji treści wyświetlającej się po złożeniu zamówienia, gdy klient wybierze dany sposób wysyłki.
Dostępności
  • Możliwość zdefiniowania nieograniczonej ilości dostępności dla produktów.
  • Szybki sposób przypisania dostępności dla produktów.
Płatności
  • Tworzenie nieograniczonej ilości płatności (odbiór osobisty, przelew itp.).
  • Możliwość edycji treści wyświetlającej się po złożeniu zamówienia, gdy klient wybierze dany sposób płatności.
  • Edycja treści stałych płatności takich jak (Tpay.com, eRaty Santander Consumer Bank, PayU, Przelewy24.pl, Dotpay).
Integracje

W tym dziale znajdują się moduły do integracji z różnymi serwisami do porównywania cen z serwisami do płatności, integracja z allegro oraz integracja z Google Analitics.

  • Dwustronna integracja z Allegro oferująca możliwość wystawiania aukcji, pobierania zamówień oraz zatowarowania sklepu z oferty wystawionej wcześniej na Allegro.
  • Integracje z porównywarkami (Ceneo, Nokaut, Okazje, Skąpiec, Radar).
  • Integracje z systemami płatności online (Tpay.com, PayU, Przelewy24.pl, Dotpay, eRaty Santander Consumer Bank).
  • Integracja z Google Analitics.
Import produktów do sklepu z allegro
  • Importowanie produktów do sklepu.
  • Automatycznie uzupełnienie pól nazwa, cena, opis.
  • Import do ukrytej karty, z której przenosimy produkty do kategorii na sklepie.
Konfiguracja

W tym miejscu ustawiamy większość najważniejszych parametrów dla sklepu, jak i również ustawiamy wygląd i preferencje sklepu.

  • Ustawienia podstawowe sklepu (ustawienia, preferencje, zakupy, wygląd, promocje).
  • Ustawienia SEO (pozycjonowanie) - rozbudowany moduł do opisania sklepu pod wyszukiwarkę Google.
  • Ustawienia powiadomień (możliwość edytowania treści wszystkich automatycznych powiadomień e-mail).
Pozycjonowanie

Pozyskiwanie nowych klientów jest dla każdego sklepu działaniem priorytetowym, a pozycjonowanie najskuteczniejsza i najtańsza reklama w Internecie. Jako firma, która zajmuje się pozycjonowaniem profesjonalnie zadbaliśmy, aby sklep był zoptymalizowany. Strony szybko się indeksowały, a kod i struktura sklepu wpływała na jego wartości w wynikach. Oprogramowanie sklepu posiada również szereg funkcji, które pozwalają osiągnąć jeszcze lepsze efekty.

  • Czysty i zoptymalizowany kod HTML.
  • Zoptymalizowana struktura tytułów H1 oraz paragrafów.
  • Mapa strony dla Google.
  • Przyjazne linki.
  • Automatyczne nadawanie title dla stron (produktów, kategorii, producentów, stron informacyjnych) oraz altów dla zdjęć.
  • Możliwość nadania ręcznie title, opis i słowa kluczowe dla każdego produktu, kategorii czy strony informacyjnej.
  • Automatyczne nadawanie title i tekstu alternatywnego dla zdjęć.
  • Manualne nadawanie title i tekstu alternatywnego dla zdjęć.
Po stronie klienta
  • Nawigacja i wyszukiwanie produktów.
  • Prosta i czytelna nawigacja w sklepie.
  • Wyszukiwanie produktów: lista + wyniki podzielone na kategorie.
  • Nawigacja za pomocą Menu. Podkategorie wyświetlają się dodatkowo nad listingiem(możliwość przypisania zdjęcia do danej kategorii/podkategorii).
  • Filtrowanie produktów po producencie, cenie lub po atrybutach zdefiniowanych przez administratora.
  • Sortowanie produktów według ceny oraz nazwy.
  • Możliwość wyświetlania produktów w liście lub jako miniaturki.
  • Opis produktu, atrybuty i opcje.
  • Możliwość dodania produktu do ulubionych.
  • Możliwość dodania opinii o produkcie.
  • Możliwość wydrukowania karty produktu.
Promocja produktów
  • Promocje, Nowości, Produkt dnia, Polecany produkt.
  • Najczęściej oglądane, Najczęściej kupowane.
  • Bannery reklamowe.
  • Atrakcyjna karta produktu.
  • Kody rabatowe.
Proces zamawiania
  • Czytelny koszyk.
  • Czytelna lista wysyłek i płatności z dodatkowymi informacjami.
  • Możliwość złożenia zamówienia, jako gość.
  • Minimalne ilości danych potrzebnych do złożenia zamówienia.
  • Widoczne, jasne kroki składania zamówienia.
  • Potwierdzenie zamówienia dla klienta na maila.
  • Informacja po złożeniu zamówienia, możliwa do edycji w panelu administracyjnym przez sprzedawcę.
Obsługa po sprzedażowa
  • Newsletter
  • Statusy zamówień.
  • Moje konto - historia zamówień, zmiana danych.
Zobacz demo Otwórz sklep internetowy Zadaj pytanie
Przekonaj się na żywo jak działa
nasze oprogramowanie
Twój sklep będzie gotowy w 5 minut, wystarczy wypełnić prosty formularz
Chętnie pomożemy
Pracujemy w godzinach 8 - 16
Kontakt
Infolinia: 501 681 935
pracujemy od pon-pt 8 - 16 

Grupa eSprzedaż

Warszawa 05-075 
ul. Wilanowska 39a

Znajdziesz nas
  • facebook